Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Ebiede » 25-04-2019 18:41

Prima, probeer hier met elkaar in discussie te gaan. Maar dan ga ik.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor HUNTELAAR » 25-04-2019 19:02

Ebiede schreef:Prima, probeer hier met elkaar in discussie te gaan. Maar dan ga ik.


Voordat je gaat, ben het volkomen met je eens!
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor TORCIDA » 25-04-2019 19:07

De club is na haar successen onder Riemer langsgaan afgegleden. Oa ingezet
door de grootheidswaanzin van enkele voorzitters, niet capabele voorzitters en
Riemer die de club en voorzitters continue achtervolgt met zijn mening en commentaar.
Cees neemt het stokje over, daar kun je wat van vinden. Maar hij heeft de club niet “kapot” gemaakt
Die trend is al veel eerder ingezet. Dus ik vind het de grootste kul als hem dat wordt aangerekend.
Hij zal het moeten laten zien. En het interesseert mij geen zak waar de mensen wegkomen. Als ze het werk
maar goed doen, Tot op heden is het niemand gelukt. Wat voor achtergrond dan ook.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor DSCH » 25-04-2019 19:34

Ebiede schreef:Prima, probeer hier met elkaar in discussie te gaan. Maar dan ga ik.


Nooit doen natuurlijk, gewoon blijven, iedereen zijn eigen mening en die mag je hier hebben. Daarnaast kom ik hier o.a. altijd graag om ook jullie (jij en Mackan) meningen te lezen. Daarnaast kan ik me ook goed in jullie standpunten vinden. Ook ik ben op zijn zachtst gezegd ontevreden over de gang van zaken bij onze club. Verschil is alleen dat ik al heb verlengd. Voor mij voelt het als een soort plicht, voor mij is dat de manier om de ploeg te steunen. En daarnaast is het ook altijd een gezellig uitje met mijn vrienden. En maar hopen dat het met Cees goed uitpakt, dat we over 5 jaar dit zijn vergeten en we trots kunnen zijn op onze club. Valse hoop? Wie weet..... Niemand zal het met zekerheid kunnen zeggen.
DSCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1236
Geregistreerd op: 09-08-2013 13:17

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Trevorp » 25-04-2019 21:35

Ik kan me volledig vinden in de posts van Mackan en Ebiede. En ja ze krijgen hier kritiek, maar ik weet dat er velen exact zo over denken.

Net als vorig jaar twijfel ik ook over verlengen. Uiteindelijk zal ik dan ook net als vorig jaar toch wel weer verlengen.
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 25-04-2019 21:46

BK2007 schreef:Inderdaad hhage.
Verder nog een oproep: het handjevol negatievelingen dat hier herhaaldelijk post geen nieuwe seizoenskaart te willen blijft maar hier rondhangen.
Ik zou zeggen donder dan hier ook op aub.

Dan kun je lang wachten! 8)
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor xander » 25-04-2019 22:10

Jippie ajo 100 jaar sc Heerenveen :stan: :roll:
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Forza » 25-04-2019 22:17

Gaan we nu oordelen over elkaars clubliefde en of wel of niet ergens (hier) mogen komen? Belachelijk.

IK herken me niet meer in de club en dat zeg ik dan. Voor een paar anderen geldt hetzelfde. Geen van die mensen stuurt iemand weg omdat hij of zij anders denkt. Andersom wel. En dat is precies waarom ik niet wil verlengen.

We praten, we discussieren, we zijn het niet altijd eens. Er is een sfeer ontstaan... Als je niet voor bent, ben je tegen. Nee. Ik ben niet voor dit beleid en niet tegen sc Heerenveen.

Het is wat ik hier eerder in andere bewoordingen las. Het is die prachtige vrouw die nu dingen doet waar ik het niet mee eens kan zijn. Houd ik er niet meer van? Jawel. Ligt het alleen aan haar? Nee, ook aan mijn grenzen.

En die zijn nu bereikt.

En waarom mag iemand dat niet zeggen dan?

Als ik verleng is dat ondanks CR, niet dankzij. En het gaat zeker niet gebeuren voor 6 mei.

Jippie ajo 100 jaar sc Heerenveen


Dat zou een reden kunnen zijn. Het gevoel. Het verstand zegt... Laat maar...
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor pes5 » 25-04-2019 23:05

DSCH schreef:
Nooit doen natuurlijk, gewoon blijven, iedereen zijn eigen mening en die mag je hier hebben. Daarnaast kom ik hier o.a. altijd graag om ook jullie (jij en Mackan) meningen te lezen. Daarnaast kan ik me ook goed in jullie standpunten vinden. Ook ik ben op zijn zachtst gezegd ontevreden over de gang van zaken bij onze club. Verschil is alleen dat ik al heb verlengd. Voor mij voelt het als een soort plicht, voor mij is dat de manier om de ploeg te steunen. En daarnaast is het ook altijd een gezellig uitje met mijn vrienden. En maar hopen dat het met Cees goed uitpakt, dat we over 5 jaar dit zijn vergeten en we trots kunnen zijn op onze club. Valse hoop? Wie weet..... Niemand zal het met zekerheid kunnen zeggen.


Helemaal mee eens.

Ik heb trouwens geen waardeoordeel over mensen die hun kaart niet verlengen, maar verbaas me wel over de stelligheid waarmee ze CR als grote zondebok en reden aanwijzen voor het niet verlengen van hun seizoenkaart. Je moet er dan wel heel erg zeker van zijn dat hij absoluut dramatisch is voor onze club en kent dan klaarblijkelijk ook alle details over zijn aantreden, voordat je tot zo'n rigoureus besluit komt. Ik vind het nogal wat om te zeggen dat je support aan een club afhangt van één persoon.

Ik heb ook zeker mijn bedenkingen bij de aanstelling van CR, maar ik geloof er niet in dat het zo zwart-wit is als mediamagnaat Riemer ons wil doen laten geloven. Ik hoor namelijk nog steeds veel geluiden van mensen die met CR hebben samengewerkt en lovend zijn over zijn kwaliteiten. Laat het maar zien dan. Hij staat zeker op achterstand, maar dat gejammer van Derksen en co raakt kant noch wal.

Daarnaast worden er in de post van Mackan dingen aangehaald die wat mij betreft duiden op tunnelvisie. Ik heb al eerder genoemd dat je er wat mij betreft veel te emotioneel instaat en de zaken dan niet meer reëel ziet.

Let wel dat je je wat mij betreft totaal niet hoeft te verdedigen voor welke actie dan ook of clubliefde hoeft te bewijzen, want ik ken er weinig die zo betrokken zijn als jij. Daarom ook des te meer verdrietig dat je je kaart opzegt.

Ik ga in ieder geval verlengen en hoop dat het CR lukt om de club weer op het juiste spoor te zetten. Hij heeft de steun van het stichtingsbestuur en wat mij betreft gaan we over een tijdje evalueren of die steun terecht was.

Tijd om ons te richten op volgend seizoen. Hopelijk met een clubman aan het roer als JJ, die weet wat we hier graag willen zien.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Thinkman » 25-04-2019 23:18

TORCIDA schreef:De club is na haar successen onder Riemer langsgaan afgegleden. Oa ingezet
door de grootheidswaanzin van enkele voorzitters, niet capabele voorzitters en
Riemer die de club en voorzitters continue achtervolgt met zijn mening en commentaar.
Cees neemt het stokje over, daar kun je wat van vinden. Maar hij heeft de club niet “kapot” gemaakt
Die trend is al veel eerder ingezet. Dus ik vind het de grootste kul als hem dat wordt aangerekend.
Hij zal het moeten laten zien. En het interesseert mij geen zak waar de mensen wegkomen. Als ze het werk
maar goed doen, Tot op heden is het niemand gelukt. Wat voor achtergrond dan ook.


Amen. Jammer maar helaas, er zijn altijd afhakers als het minder gaat, en die mensen bedenken er vaak een “mooie” reden bij.
Laatst bijgewerkt door Thinkman op 26-04-2019 03:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor fuotbalgek » 25-04-2019 23:57

De discussie wordt hier wel erg op de man gespeeld. Mensen die niet verlengen en daar hun redenen voor hebben worden afgeserveerd. Volgens mij niet de manier om met je mede supporters om te gaan.

Persoonlijk verleng ik niet, ondanks mijn antipathie tegen de bestuurlijke perikelen heeft het hier weinig mee te maken. De manier van voetballen, het niveau en de hele sfeer rondom de club maken dat mijn meer schaars geworden tijd nu al niet meer naar de club gaat. En de hele club, dit elftal, het voetbal noopt mij ook niet meer tijd vrij te maken.

Wie er in de directie zit heeft weinig invloed op mijn ervaring in het stadion als supporter, zeker op deze korte termijn. Desondanks wel een zorgelijke ontwikkeling richting het jubileumjaar, clubmensen afgeserveerd ten faveure van beroepsbestuurders. Zeer donkere wolken boven het als.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Kaz_SCH » 26-04-2019 09:12

Ik heb er een paar nachtjes over geslapen, en ondanks alle bezwaren zit er eigenlijk maar 1 ding op: Verlengen.
Al heb ik veel respect voor de mensen die het níet doen.

Tijd om de schouders er onder te zetten, Roozemond voor lief te nemen (die vertrekt toch niet), en er maar wat van te maken. Daarnaast een goed moment om te beseffen dat we echt definitief niet meer de club zijn die we 10-15 jaar geleden waren qua prestaties en bezoekersaantallen. Met Twente er straks weer bij zijn we in absolute aantallen nog steeds de 5e club qua bezoekers, ons stadion is gewoon erg groot geworden in de gouden jaren. Dus: Accepteren dat we gewoon een goede middenmoter zijn met af en toe hopelijk een uitschieter naar boven, en er weer een Fries feest van maken in het stadion. Dat we weer eens vaker blij dan chagrijnig het stadion verlaten.

Ter illustratie, onze eindklasseringen de afgelopen 10 seizoenen:

18-19: 11e (nog 2 te spelen)
17-18: 8e
16-17: 9e
15-16: 12e
14-15: 5e
13-14: 7e
12-13: 8e
11-12: 5e
10-11: 12e
09-10: 11e

Daarmee wil ik niet zeggen dat we maar moeten berusten in dat feit, je moet er alles aan doen beter te worden. Maar enige realiteitszin is wel belangrijk om er weer ouderwets van te kunnen genieten. Aantrekkelijk, aanvallend voetbal met drang naar voren. Of we dan 12e of 5e worden kan me eigenlijk niks schelen.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Thinkman » 26-04-2019 21:33

Dit weekend wil ik toch ook weer verlengen via http://www.ikverleng.nl
Je blijft toch supporter, niet voor even, maar je hele leven! :wink:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Forza » 26-04-2019 22:29

Thinkman schreef:Dit weekend wil ik toch ook weer verlengen via http://www.ikverleng.nl
Je blijft toch supporter, niet voor even, maar je hele leven! :wink:


Klopt. Maar mijn supporter zijn of mijn liefde voor de club hangt niet beslist af van mijn afwezigiheid of aanwezigheid.

Deze club is voor altijd mijn club, maar ik vind het steeds moeilijker om de club te zien als ook mijn club.

De actie? Prima. Maar die kaarten en sjaal krijg ik ook na 6 mei. Tijd zat. Dat shirt en die meet en greet hoef ik niet.

Kan met een gerust hart wachten en niets missen. Keuze genoeg.

Respect voor de mensen die wel doorgaan nu al, maar ik weet niet of ik het kan opbrengen.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Thinkman » 26-04-2019 22:49

Ik bedoel niet te zeggen dat je zonder sk geen supporter kunt zijn, maar ik vind voor mezelf dat ik juist door wél een sk te nemen, mijn betrokkenheid als supporter bevestig. Maar geld of andere praktische bezwaren kunnen in de weg staan, daar heb ik begrip voor. En ook niet elke wedstrijd was een feestje geef ik toe. JJ lijkt wel weer wat nieuw elan aan het team te hebben gegeven, dus ik krijg wel vertrouwen in komend seizoen. Ik verwacht wel dat JJ trainer blijft.
Gelukkig mogen we drie keer iemand gratis meenemen komend seizoen. Met goed voetbal, strijd en beleving raak ik die kaartjes wel kwijt!
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Michel Vlap

Berichtdoor BK2007 » 01-05-2019 17:12

casper schreef:Je zou bijna vergeten dat dit topic over Michel Vlap gaat..


Nou, inderdaad. Ik ga geen namen noemen maar een paar zitten hier helaas op een vals orgeltje te spelen voortdurend.
Maakt het lezen van dit forum er niet prettiger op. Laat staan dat men telkens interessant wil doen met kaart opzeggingen etc.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Irevinho2 » 02-05-2019 09:05

Ik heb natuurlijk weer verlengd. Ik kan me best inleven in de mensen die niet verlengen. Maar ik ga het denk ik allemaal veel te veel missen.
Irevinho2
Bankzitter
 
Berichten: 17
Geregistreerd op: 22-01-2019 10:17

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor TORCIDA » 03-05-2019 10:03

Juist in beroerde tijden dien je je club te steunen. Als het goed gaat is supporter zijn niet zo moeilijk. Juist nu de club elk support nodig heeft moet je blijven steunen.

De club is financieel in slecht weer gekomen in de tijd van Yme, Henk, Erve. Toen is er voor meer dan 20 miljoen over de balk gesmeten. Daarna brak ook nog eens de crisis uit. De malaise van Heerenveen is voor wel 70/80% te danken aan het gebrek aan financiële middelen. het is puur geld, dit zie je terug op het veld, in de staff, ontbreken van een goed hedendaagse trainingscomplex etc. Het operationele tekort kun je wellicht oplossen, maar dat betekend bezuinigen op staf, spelers en personeel of met alle transfergelden het operationele tekort aanvullen. Maar doe je dat dan weet je dat je nog verder wegzakt.

Kortom het draait om geld, en dat is het moeilijk besturen als je wel wilt maar niet kunt. Elke beslissing wordt dan ook nog eens extra groot uitgemeten. En de beste stuurlui staan aan wal.

De club is niet van de spelers of bestuur, dit zijn meer en meer passanten. Echte clubmensen zijn de supporters geworden. Die er al jaren of tientallen jaren komen. De ziel van de club. Haal je de ziel er uit door niet meer te komen, dan is het kloppend hart weg. En iedereen weet wat er dan uiteindelijk gaat gebeuren.

Dus stap over je eigen trots heen, want jij bent de club!
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor hhage » 03-05-2019 13:16

Torcida goed verwoord!!daar sluit ik me helemaal bij aan!!!!
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor pes5 » 03-05-2019 15:07

#eenmetheerenveen

Komend seizoen het 25e als seizoenkaarthouder.

Forza Heerenveen!
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Trevorp » 03-05-2019 17:49

Trevorp schreef:Net als vorig jaar twijfel ik ook over verlengen. Uiteindelijk zal ik dan ook net als vorig jaar toch wel weer verlengen.


Was er al een beetje bang voor, maar heb inmiddels verlengd. Op naar een nieuw jaar vol met slechte aankopen, dramatisch voetbal en bestuurlijk wanbeleid. Maar ja, blijft wel je cluppie hè :lol:
Avatar gebruiker
Trevorp
Selectiespeler
 
Berichten: 254
Geregistreerd op: 30-10-2015 09:22

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor FeanYme » 05-05-2019 13:25

Wat een club wel niet met je doet, ik heb ook verlengd. 5de seizoen als seizoenkaarthouder :)
HEERENVEEN
Avatar gebruiker
FeanYme
Selectiespeler
 
Berichten: 315
Geregistreerd op: 02-04-2014 08:48
Woonplaats: Wolvega

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Arnoud » 05-05-2019 15:55

Op het risico af dat voor nep-supporter uitgemaakt word, maar na precies 30 jaar verleng ik mijn seizoenskaart niet.
Er zijn meerdere redenen voor.
- Het voetbal is al langere tijd niet om aan te zien. Ik kan me nauwelijks herinneren wanneer ik voor het laatst met een lach op
mijn gezicht het stadion uitgelopen ben. En niemand heeft nog enig oog op hoe het team er komend seizoen uit zal gaan zien.
Wie blijven er, wie gaan er weg, wie komen er ? En dan nu al, vóór 6 mei beslissen over verlengen ?
- Met alle bestuursperikelen (Veenstra, Eisinga en nu Roozemond) en alle andere bestuurlijke missers heb ik niet meer het
gevoel "er bij "te horen. Het is een club van bestuurders geworden, van bestuurlijke passanten. Ooit waren wij voor heel veel mensen in het land de "tweede"club, een club met een fantastische uitstraling. En nu ???
- We spelen op de meest onmogelijke tijden en dagen, niet bevorderlijk als je er toch al niet zoveel plezier meer aan beleeft.
- Ik ga vaker en langer op reis en mis elk seizoen meer thuiswedstrijden

Betekent dat nu dat ik nooit meer in het ALS kom? Nee, aangezien de wachtlijsten tot het verleden behoren en er voor alle wedstrijden, dus ook bijvoorbeeld de wedstrijden tegen de topclubs, tegenwoordig vrij eenvoudig on-line kaartjes gekocht kunnen worden, zal ik, als er wel een leuk team staat dat boeiend voetbal speelt, als ik in het land ben en er op een normale tijd gespeeld wordt, heus nog wel een aantal keren in het stadion komen. Want ondanks het bovenstaande voel ik me, nee, ben ik nog altijd Heerenveen-supporter.
Ik wens iedereen nog 2 leuke wedstrijden toe, een mooie zomer en voor degenen die verlengen, een mooi seizoen 2019/2020.
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Surhuisterveen » 06-05-2019 11:06

Ook gewoon weer verlengd. De extraatjes die de club bood zijn prima, goed gedaan.

Kom al 35 jaar bij Heerenveen, heb alles meegemaakt. Heb vandaag weer verlengd, Waarom, omdat Heerenveen mijn club is, ik elk seizoen weer hoop dat de swung er weer in komt, ik hunker naar dat euforische gevoel van het winnen van wedstrijden door mijn club. Ik hunker weer naar een vol stadion, ik trots ben op ons shirt. Op ons stadion, op de omloop van NN, de funplaza. Op de eeuwige vriendschappen die zijn ontstaan uit een gemeenschappelijke passie, die er elke week weer zijn, Die uit Heerenveen, Gorredijk, Joure, De Knipe, Wolvega etc. etc. komen.


Dit dus. Amen.
Ik wou Snipperij, Kornhorn en Harkema ook nog even toevoegen. :wink:
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor edaluz » 06-05-2019 18:48

Alhoewel ook ik vaak niet meer kan komen en ook ik me erger aan:
1) het vertoonde spel
2) de bestuursperikelen
3) de in 75% verrotte aanvangstijden
4) en al het overige wat niet goed gaat

..heb ik wel gewoon verlengd. Het is en blijft je club en juist door te verlengen laat je je club niet vallen. Heerenveen is meer dan 1 directeur én een elftal, het is een gevoel en principe om de club niet te laten vallen. Nooit.
want morgen wordt alles anders
edaluz
Selectiespeler
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 02-01-2008 19:49
Woonplaats: de hoofdstad

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Forza » 07-05-2019 08:58

Als ik het goed begrijp, liep de actie in eerste instantie tot en met 6 mei. Dat was gisteren. De oogst: nog geen 4000 kaarten.

Dat lijkt me aan de dramatische kant.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor pes5 » 07-05-2019 09:43

Het enige verschil tussen verlengen voor en na 6 mei is een meeting met de selectie en korting op een thuisshirt. Dus laten we niet doen alsof alles afhangt van die actie voor 6 mei.

Na 6 mei krijg je ook gewoon gratis kaarten en een sjaal bij verlengen.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Superfries1994 » 07-05-2019 10:11

Forza schreef:Als ik het goed begrijp, liep de actie in eerste instantie tot en met 6 mei. Dat was gisteren. De oogst: nog geen 4000 kaarten.

Dat lijkt me aan de dramatische kant.

Heb je daar cijfers voor die dat onderbouwen? Bijvoorbeeld het aantal seizoenskaart houders die al verlengd hadden van voorgaande jaren rond deze periode?
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Jazz » 07-05-2019 10:49

badfrisianboy schreef:2016 - 2017:
18 - 05 - 2016 5.000 
23 - 05 - 2016 6.500
25 - 05 - 2016 7.500
27 - 05 - 2016 8.500
30 - 05 - 2016 10.000
31 - 05 - 2016 11.000
14 - 06 - 2016 13.000
27 - 07 - 2016 14.500
01 - 09 - 2016 15.000

2017 - 2018:
31 - 05 - 2017 10.000
03 - 06 - 2017 11.000
15 - 06 - 2017 12.000
28 - 06 - 2017 12.500
10 - 07 - 2017 12.800
21 - 07 - 2017 13.000
10 - 08 - 2017 13.324

Verkochte seizoenkaarten sc Heerenveen voorgaande seizoenen:
2011/12: 21.400
2012/13: 20.400
2013/14: 17.600
2014/15: 18.100
2015/16: 15.200
2016/17: 15.000

Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Forza » 07-05-2019 10:59

Die cijfers kende ik nog niet. Dank.

Communiceren dat er 'al' 3804 zijn verkocht, vind ik ook met deze cijfers erbij vrij optimistisch geformuleerd.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten