Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Jazz » 07-05-2019 11:35

Forza schreef:Die cijfers kende ik nog niet. Dank.

Communiceren dat er 'al' 3804 zijn verkocht, vind ik ook met deze cijfers erbij vrij optimistisch geformuleerd.


De cijfers staan in dit topic, een stuk of 6/7 pagina's terug.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Surhuisterveen » 07-05-2019 13:08

Eind van de maand even afwachten. Veel supporters ontvangen dan ook hun vakantiegeld.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Superfries1994 » 07-05-2019 13:21

Forza schreef:Die cijfers kende ik nog niet. Dank.

Communiceren dat er 'al' 3804 zijn verkocht, vind ik ook met deze cijfers erbij vrij optimistisch geformuleerd.

Dat is heel lastig te zeggen. In 10 dagen zullen ze vast die 5000 wel aantikken, en dan loop je voorlopig gelijk met drie jaar geleden. Dat zou niet slecht zijn. Door de afgelopen matige seizoenen, en vooral het laatste jaar thuis, is de verwachting niet erg hooggespannen. Dus dat optimisme is dan wel logisch.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor hhage » 07-05-2019 13:22

Forza schreef:Als ik het goed begrijp, liep de actie in eerste instantie tot en met 6 mei. Dat was gisteren. De oogst: nog geen 4000 kaarten.

Dat lijkt me aan de dramatische kant.


En voel je je dan prettig?geef je dat een goed gevoel dat je niet gaat verlengen en de cijfers, volgens jezelf dramatisch zijn ?
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Feanfan 1 » 07-05-2019 13:27

Ik denk niet dat we boven de 10.000 komen. Zoveel redenen om niet te verlengen en als zelfs mensen die er minimaal 30 jaar komen, niet meer verlengen, dan zullen de twijfelaars al helemaal niet komen.

Ikzelf heb ook nog niet verlengd, maar zal dat komende dagen doen ( 2 personen). Het liefst had ik het eind juli verlengd, maar wil mijn plekje niet kwijt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Kaz_SCH » 07-05-2019 15:37

Verleng (of koop) jouw seizoenkaart vóór 6 mei 2019 en ontvang:
-Een unieke ÉÉN MET HEERENVEEN sjaal.
-Drie gratis toegangskaarten tijdens seizoen 2019-2020 (naar keuze te verzilveren bij één of meerdere wedstrijden door middel van kortingscodes).
-Een speciale Meet & Greet met de nieuwe selectie van volgend seizoen.
-50% korting op het nieuwe thuisshirt.
Verleng (of koop) jouw seizoenkaart vanaf 6 mei 2019 en ontvang:
-Een unieke ÉÉN MET HEERENVEEN sjaal.
-Drie gratis toegangskaarten tijdens seizoen 2019-2020 (naar keuze te verzilveren bij één of meerdere wedstrijden door middel van kortingscodes).


Een deel van de extraatjes blijft gewoon staan. Ik heb persoonlijk geen interesse in het nieuwe thuisshirt, en ook niet in een meet&greet met de selectie. Ik denk met mij velen. Daarnaast is het bekend dat veel mensen hun seizoenkaart verlengen als ze hun vakantiegeld binnen krijgen. Volgens mij is 4000 kaarten verlengd in minder dan 2 weken een prima score vergeleken met de afgelopen jaren. Op 1 juni kunnen we een echte tussenbalans opmaken wat mij betreft!

De 3 gratis kaarten per seizoenkaarthouder vind ik echt een top actie, dat ga je direct terugzien in de stoeltjesbezetting. De komende jaren verkoop je toch niet direct zelf weer 22.000 seizoenkaarten, dus zo kun je mensen op een mooie manier enthousiast maken.

Stel dat we 15.000 seizoenkaarten verkopen, die elk 3x iemand meenemen gaat dat om 45.000 extra bezoekers over 17 thuiswedstrijden, dat is gemiddeld zo'n 2650 bezoekers per wedstrijd extra, die passen er prima bij!
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor gwgwgw » 07-05-2019 17:25

Bubbe schreef:De verleng-acties van dit jaar zijn in jaren niet zo aantrekkelijk geweest, toch weet je nog 11.000 seizoenkaarthouders er niet voldoende mee aan te spreken.


Er zullen i.i.g. een aantal opzeggers hier zitten te spinnen van geluk met dalende verkoopcijfers.
gwgwgw
Selectiespeler
 
Berichten: 251
Geregistreerd op: 31-07-2012 20:59

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Forza » 07-05-2019 22:15

En voel je je dan prettig?geef je dat een goed gevoel dat je niet gaat verlengen en de cijfers, volgens jezelf dramatisch zijn ?


Nee. Denk je dat?

Het bevestigt me wel in het idee, dat je slecht voetbal niet verkoopt met een 'meet and greet' en korting op een shirt. Blij? Natuurlijk niet. Waarom zou ik vrolijk worden van zoveel mensen, die er klaar mee zijn? Van een actie, die amper een vierde van je publiek aanzet tot verlengen?

Het is wel een signaal. Ik hoop oprecht, dat iemand er iets goeds mee doet.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Marça » 08-05-2019 07:20

Forza schreef:Het is wel een signaal. Ik hoop oprecht, dat iemand er iets goeds mee doet.


Dat signaleren doen ze bij de club ook wel, maar het is vooral de vraag wat ze dan wél moeten doen om jou en vele anderen te overtuigen? (Los van simpelweg beter voetballen en/of meer punten halen)

Ze lezen bij de club hier ook mee, dus als je goede ideëen hebt... :idea:
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Wizard » 08-05-2019 07:45

Marça schreef:Ze lezen bij de club hier ook mee, dus als je goede ideëen hebt... :idea:

Een voorzitter bij de club plaatsen die een sc Heerenveenhart heeft, zegt waar het op staat en tussen de Noordelijke bedrijven en mensen staat.

Het gros van de supporters dat opzegt voelt de verbondenheid met de club niet meer. Dat komt vooral door passanten en mensen met uitspraken en acties waarin deze groep zich niet herkent.

Laat CR persoonlijk een voorzitter aanstellen die tussen de mensen en de bedrijven in het Noorden staat, iemand met een sc Heerenveenhart. Oprecht denk ik dat, wanneer CR zijn oude positie weer inneemt, hij nog genoeg voor de club kan betekenen. Zoek vervolgens een groep Noordelijke investeerders die geld in de club willen steken en roep een ieder op om weer achter sc Heerenveen te staan.

Mensen in het Noorden willen niet verleid worden met acties en extra toebehoren. Het is leuk voor de jeugd en de supporters die een paar seizoenen een sk hebben. De trouwe supporters, die meer dan 10 jaar bij de club komen willen de verbondenheid met de club weer voelen; die is namelijk weg. Namelijk dat ze het gevoel krijgen dat zij zich weer kunnen identificeren met de club. Natuurlijk zijn bestuurders passanten, maar het zijn wel beleids- en dus koersbepalers. Wanneer de mensen zich hierin herkennen en hier vertrouwen in hebben, komen de sk-houders vanzelf weer. Er is een kentering nodig en niet zoals dat nu gebeurt, in tegendeel.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Kaz_SCH » 08-05-2019 08:14

Het probleem speelt natuurlijk niet alleen bij ons. Het is ook een landelijke, maatschappelijke trend waar je mee te maken hebt. Jongeren kiezen tegenwoordig minder snel voor een seizoenkaart. Zeker als je dan elke 2 weken naar Heerenveen moet zien te komen, want de meeste Feanfans wonen niet in Heerenveen.

Aan de andere kant is het probleem ook weer terug te brengen naar iets extreem simpels: Als elke seizoenkaarthouder 1 (één!) persoon zo gek krijgt om ook een seizoenkaart te nemen, zijn we elke wedstrijd uitverkocht. Iedere seizoenkaarthouder kent wel een aantal fans zonder SK.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Wizard » 08-05-2019 08:32

Kaz_SCH schreef:Het probleem speelt natuurlijk niet alleen bij ons. Het is ook een landelijke, maatschappelijke trend waar je mee te maken hebt. Jongeren kiezen tegenwoordig minder snel voor een seizoenkaart. Zeker als je dan elke 2 weken naar Heerenveen moet zien te komen, want de meeste Feanfans wonen niet in Heerenveen.

Zet dit af tegen de gemiddelde leeftijd van het Heerenveenpubliek. Het Heerenveenpubliek is gemiddeld ouder dan bij andere Eredivisieclubs. Daarvan bestaat een behoorlijk groot deel uit trouwe fans die al jarenlang een sk hebben. Daarom is het extra zorgwekkend dat een grote groep fans, die al jarenlang een sk hebben, nu opzeggen.
Dat er weinig nieuwe sk-houders komen mede gezien FOX en mede met het oog op de huidige generatie dat liever naar Netflix of Social Media kijkt dan naar het ALS gaat, weten we. Echter dan moet je je extra richten op het behoud van je huidige trouwe sk-houders. De actie van de club is dan ook uitstekend geweest, maar overtuigt de trouwe en oudere sk-houder niet. En juist van deze laatste categorie moet de club het nu hebben. De jonge garde komt wel wanneer er weer meer sportief succes is. Echter, de oude garde zoekt naar de verbinding met de club, haar beleid en de mensen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Kaz_SCH » 08-05-2019 09:20

Wizard schreef:Zet dit af tegen de gemiddelde leeftijd van het Heerenveenpubliek. Het Heerenveenpubliek is gemiddeld ouder dan bij andere Eredivisieclubs. Daarvan bestaat een behoorlijk groot deel uit trouwe fans die al jarenlang een sk hebben. Daarom is het extra zorgwekkend dat een grote groep fans, die al jarenlang een sk hebben, nu opzeggen.
Dat er weinig nieuwe sk-houders komen mede gezien FOX en mede met het oog op de huidige generatie dat liever naar Netflix of Social Media kijkt dan naar het ALS gaat, weten we. Echter dan moet je je extra richten op het behoud van je huidige trouwe sk-houders. De actie van de club is dan ook uitstekend geweest, maar overtuigt de trouwe en oudere sk-houder niet. En juist van deze laatste categorie moet de club het nu hebben. De jonge garde komt wel wanneer er weer meer sportief succes is. Echter, de oude garde zoekt naar de verbinding met de club, haar beleid en de mensen.


Deels mee eens, we moeten inderdaad heel hard werken aan die verbinding, het gevoel en de mensen achter de club. Maar ik denk dat een flink deel van de oudere 'afhakers' ook gewoon onder het kopje natuurlijk verloop geschaard kan worden. Dat gaat harder naar mate de vergrijzing harder toeslaat. We hebben inderdaad één van de oudste publieken van de Eredivisie. Op een gegeven moment kappen mensen er gewoon mee, ik heb nu ook andere hobby's dan 10 of 20 jaar geleden.

Dus ja: volle bak richten op het behoud van trouwe SK-houders, maar je moet je wel beseffen dat net zo goed geen structurele oplossing is. Die mensen haken op een gegeven moment op natuurlijke wijze alsnog af. Je moet de leeftijdspiramide weer aanvullen aan de onderkant. We hebben jongelui nodig die over 20 jaar de trouwe sk-houders zijn die nu zo twijfelen.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Wizard » 08-05-2019 09:40

Kaz_SCH schreef:Dus ja: volle bak richten op het behoud van trouwe SK-houders, maar je moet je wel beseffen dat net zo goed geen structurele oplossing is. Die mensen haken op een gegeven moment op natuurlijke wijze alsnog af. Je moet de leeftijdspiramide weer aanvullen aan de onderkant. We hebben jongelui nodig die over 20 jaar de trouwe sk-houders zijn die nu zo twijfelen.

Uiteraard heb je aanvulling nodig door natuurlijk verloop. Ik zeg ook niet voor niks dat de club zich extra moet richten op het behoud van de trouwe supporter. Het woordje extra suggereert dus al dat de club zich ook op andere supporters moet richten (behoud van minder trouwe en werving van nieuwe supporters).
Kijk je naar de daling van het aantal sk-houders in de afgelopen jaren, dan is deze schrikbarend. De successupporter is al lang verdwenen aangezien we nu al een behoorlijk aantal jaren geen sportief succes hebben gehad. Wat resteert is de groep supporters die sc Heerenveen al jaren een warm hart toedragen. Juist deze groep krimpt. Juist deze groep hoor ik - om me heen - herkent zich niet meer in de club en de zelfbenoeming en acties van CR zijn de druppel. Deze groep loopt al jaren terug en deze groep vormt de kern van stadionbezetting. Ik heb dan ook niks tegen de toezichthouder CR, en ik heb niks tegen zijn bestuurlijke kwaliteiten. Echter hij is geen voetbal- of clubman waarin de mensen uit het noorden zich mee kunnen associëren. Laat hem dan ook aub een rol uitoefenen waarin hij niet in de schijnwerpers staat; dat zou hij hoogstwaarschijnlijk erg goed kunnen invullen. Maar laat een man, die dichtbij de bedrijven, de mensen en onze cultuur staat, de club als aangezicht, als voorzitter, leiden. Net als in de politiek zijn mensen hier gevoelig voor: Associatie met een 'leider'.
Natuurlijk moet je sk-houders gaan werven en op zoek naar nieuwe aanwas. Echter deze aanwas krijg je vnl. door positieve mond-mondreclame van trouwe sk-houders richting mensen die ook het Heerenveengevoel willen meemaken. De trouwe aanhang vertegenwoordigt het sc Heerenveen uithangbord. Hier begint het.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Sfeer » 11-05-2019 20:20

Ik heb mijn kaart wederom verlengd, maar nog nooit NOOIT zoveel twijfels gehad als dit jaar. Ik zie er eerlijk gezegd enorm tegenop maar heb het "uit gewoonte" maar weer gedaan. Het uitje eromheen blijft gezellig met de vaste groep maar het spel, de spelers en het bestuur is niet meer Hveen wat ik herken.
Let's go fucking mental
Liefhebber van casual football culture
Avatar gebruiker
Sfeer
Selectiespeler
 
Berichten: 207
Geregistreerd op: 23-02-2010 16:59

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor kaaskop » 12-05-2019 09:33

Na 23 jaar lidmaatschap OSSH heb ik met pijn in mijn hart besloten om niet te gaan verlengen.
De benoemingsperikelen rond CR is doorslaggevend in deze beslissing.
Hopelijk kom ik nog eens terug op deze beslissing, maar eerst moet...…………………
kaaskop
Selectiespeler
 
Berichten: 198
Geregistreerd op: 18-07-2005 08:59
Woonplaats: Kollum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Jazz » 12-05-2019 16:49

kaaskop schreef:Na 23 jaar lidmaatschap OSSH heb ik met pijn in mijn hart besloten om niet te gaan verlengen.
De benoemingsperikelen rond CR is doorslaggevend in deze beslissing.
Hopelijk kom ik nog eens terug op deze beslissing, maar eerst moet...…………………


Triest dat 1 man voor clubliefde komt... Onze club heeft ons hard nodig, wees een man en zet het hele gedoe met CR opzij om de club te helpen.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Thinkman » 12-05-2019 17:58

kaaskop schreef:Na 23 jaar lidmaatschap OSSH heb ik met pijn in mijn hart besloten om niet te gaan verlengen.
De benoemingsperikelen rond CR is doorslaggevend in deze beslissing.
Hopelijk kom ik nog eens terug op deze beslissing, maar eerst moet...…………………


Zeer zwak excuus. Dat het voetbal bij tijden niet om aan te gluren is ja, maar dit als reden om na 23 jaar niet meer te verlengen? Ik vind het een hele zwakke smoes die sommigen nu gebruiken om hun 'schuld' voor het opzeggen bij een ander neer te leggen.
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor BK2007 » 12-05-2019 18:05

Vind ik ook heel vreemd. Samen als supporters maak je de club sterk.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor hhage » 12-05-2019 19:46

Je bent sponsor van de club sc Heerenveen, of zijn sponsors sponsor van de voorzitter??
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Demster » 12-05-2019 19:53

Hoe meer mensen afhaken, hoe sneller we naar de afgrond gaan. Vandaag ook maar weer 18.500 man...
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Thinkman » 12-05-2019 21:15

Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Thinkman » 13-05-2019 05:56

Thinkman schreef:https://www.omropfryslan.nl/nijs/884695-tuzenen-posters-mei-doeslief-sc-hearrenfean-der-wie-it-us-om-te-dwaan

Mooi interview ook met de mannen.


Duidelijk statement ook nog van Stijn Schaars met een sneer naar de negatievelingen:

,,Ze mogen hier weleens wat trotser zijn’’, sprak Stijn Schaars tot besluit.

,,Heerenveen heeft een fantastisch tenue, een mooi stadion en veel potentie. Ik vind de tendens bij en rond de club weleens te negatief.

Natuurlijk moet er het nodige gebeuren.

Denk aan de jeugdaccommodatie, die moet worden verbeterd.

Maar je krijgt dingen alleen met positieve energie voor elkaar, niet door alleen maar te zeggen wat niet goed is.’:!:
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor TORCIDA » 14-05-2019 12:56

Na 23 jaar lidmaatschap OSSH heb ik met pijn in mijn hart besloten om niet te gaan verlengen.
De benoemingsperikelen rond CR is doorslaggevend in deze beslissing.
Hopelijk kom ik nog eens terug op deze beslissing, maar eerst moet...


Je kunt wat vinden van de benoemingsperikelen, alhoewel deze door de media inclusief riemer als een soap/coup zijn gebracht
en is Cees niet verantwoordelijk geweest voor de laatste 12 jaar bestuursperikelen. Mocht je een aantal zaken dwars zitten, dan raad ik je aan om met Cees om de tafel te gaan. Afgelopen zondag, voor NAC thuis heb ik en nog een paar met hem gesproken. Dit gaf een verhelderend beeld van de gang van zaken en tevens trieste manier van handelen van anderen weer. Dan kunnen deze nog zo spreken over clubliefde en ik doe alles voor de club, maar in het daglicht van hun maniertjes is dit puur ego gedrag en heeft dit niks met clubliefde te maken.

Het enige wat we kunnen en moeten doen, en dat zei Schaars ook, als supporters positiviteit uitstralen, achter de club staan, juist nu de club steunen niet weglopen. (Hypothetisch), degene die nu weglopen en over een aantal jaar roepen, zie je wel, de club is failliet zijn daar dan mede debet aan. Niet de blijvers.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Jazz » 14-05-2019 14:31

TORCIDA schreef:Afgelopen zondag, voor NAC thuis heb ik en nog een paar met hem gesproken. Dit gaf een verhelderend beeld van de gang van zaken en tevens trieste manier van handelen van anderen weer. Dan kunnen deze nog zo spreken over clubliefde en ik doe alles voor de club, maar in het daglicht van hun maniertjes is dit puur ego gedrag en heeft dit niks met clubliefde te maken.


Ik ben erg benieuwd wat je bedoelt met "trieste manier van handelen van anderen weer". Kan je hier iets meer over zeggen?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Forza » 17-05-2019 19:25

De actie was mij onbekend, zie het nu jij erover schrijft.

Het zal wel weer negatief zijn... Maar waarom bellen als je acties al zo'n succes zijn? En er zijn 500 mensen gebeld? Door hoeveel mensen? Reken dat zelf maar uit. Heeft ze een uurtje gekost voor een filmpje.

Ik ben overigens niet gebeld. Wie wel? Ben wel benieuwd hoe zo'n gesprek gaat.

Als Michel Vlap belt en belooft dat hij blijft (en dat nakomt), dan blijf ik ook.
Forza
Wereldspeler
 
Berichten: 1205
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:44

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Frisian Viking » 17-05-2019 19:36

Forza schreef:De actie was mij onbekend, zie het nu jij erover schrijft.

Het zal wel weer negatief zijn... Maar waarom bellen als je acties al zo'n succes zijn? En er zijn 500 mensen gebeld? Door hoeveel mensen? Reken dat zelf maar uit. Heeft ze een uurtje gekost voor een filmpje.

Ik ben overigens niet gebeld. Wie wel? Ben wel benieuwd hoe zo'n gesprek gaat.

Als Michel Vlap belt en belooft dat hij blijft (en dat nakomt), dan blijf ik ook.

Inderdaad. Weer negatief.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor davp » 17-05-2019 20:20

Ik ben gebeld door Hornkamp. Leuk gesprek gehad, m'n mening over de tactiek en opstelling op een fatsoenlijke en leuke manier met hem besproken. En verlengd, maar dat zou ik toch al had ik besloten.
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Mackan68 » 17-05-2019 20:28

Forza schreef:De actie was mij onbekend, zie het nu jij erover schrijft.

Het zal wel weer negatief zijn... Maar waarom bellen als je acties al zo'n succes zijn? En er zijn 500 mensen gebeld? Door hoeveel mensen? Reken dat zelf maar uit. Heeft ze een uurtje gekost voor een filmpje.

Ik ben overigens niet gebeld. Wie wel? Ben wel benieuwd hoe zo'n gesprek gaat.

Als Michel Vlap belt en belooft dat hij blijft (en dat nakomt), dan blijf ik ook.

Prima aktie. Waarom deze actie? Omdat ze wel aanvoelen dat ze mensen kwijt gaan raken natuurlijk. En om vervolgens op een zo vroeg moment te weten waar ze aan toe zijn. Vlot handelen op de transfermarkt zal ook de nodige invloed hebben. Hoe langer het duurt voordat duidelijk is wat voor selectie er voor komend seizoen staat, hoe later mensen zullen verlengen.
Op deze manier met 1e selectiespelers aan de telefoon halen ze toch nog wel wat twijfelaars over de streep. Ik had zelf een gemist gesprek gister. Kreeg vandaag op de mail dat Bednarek me heeft geprobeerd te spreken. Ik heb de club de mail gestuurd die ik eerder als als antwoord op de oproep te verlengen voor 6 mei had gemaild. Met een CC naar CR.
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Verlengen seizoenskaart!

Berichtdoor Thinkman » 17-05-2019 20:52

Forza schreef:Het zal wel weer negatief zijn... Maar waarom bellen als je acties al zo'n succes zijn?



Ja inderdaad, waarom je best doen. Een 6-je is toch ook prima, waarom een 8 willen? #friesementaliteit
Thinkman
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 15-10-2012 19:12

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten