Middenvelders (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Voorstopper » 12-08-2019 07:15

Gisteren toch wel geconstateerd dat er wel een sterke middenvelder bij mag. Bruijn had weinig in te brengen en verder is eigenlijk alleen Faik een speler die het spel kan verleggen en maken. Stak er voetballend bovenuit. En een Ejuke is zeker geen verdelende "10" maar een speler met snelheid en een actie.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 12-08-2019 07:50

Faik en Kongolo kunnen me tot nu toe erg bekoren in met name verdedigend opzicht. Bruijn als '10' had het erg zwaar. Het is nog te vroeg om hem op deze positie obv 1 wedstrijd te beoordelen. Toch denk ik nog steeds dat hij beter op de '8' uit de voeten kan.

Duidelijk is dat er een creatieve '10' bij moet. Iemand die met Faik het spel kan verleggen en openingen weet te vinden voor de aanvallers.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Otsje P » 12-08-2019 07:58

Wizard schreef:Bruijn als '10' had het erg zwaar. Het is nog te vroeg om hem op deze positie obv 1 wedstrijd te beoordelen.


Die wedstrijd zal dan ook nog moeten komen want Bruijn stond gewoon weer als valse linksbuiten opgesteld. Ejuke speelde achter Odgaard. In balbezit speelden we 4-3-3 met Ejuke op 10 of als 2e spits en bij balverbezit van de tegenstander stonden we 4-4-2 met Ejuke naast Odgaard en Bruin gewoon weer op de linkerflank.

Zo goed als Bruijn vorige week was, zo ongelukkig speelde hij gisteren. Hij speelde echter gewoon op dezelfde positie, op enkele korte positiewisselingen na. Op zich wel te begrijpen, ik geloof dat Johnny ietwat angst heeft voor het verdedigende deel van Ejuke. Hij is niet het type dat hele wedstrijd met die back meeloopt.

Neemt niet weg dat je gelijk hebt, dat er een aanvallende middenvelder bij moet.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 12-08-2019 08:16

Otsje P schreef:Die wedstrijd zal dan ook nog moeten komen want Bruijn stond gewoon weer als valse linksbuiten opgesteld. Ejuke speelde achter Odgaard.

Vandaar de 10 met aanhalingstekens. Hij speelde als linksbuiten wat hij prima deed. Wanneer hij op de 10 positie kwam te spelen, had hij het erg zwaar.
Zonder bal moest hij namelijk de opkomende Karsdorp opvangen, iets wat een Ejuke minder gewend is te doen. In balbezit trok hij in zijn vrije rol veel meer naar binnen om zo van positie te kunnen wisselen met Ejuke. Leuk om te zien dat Feyenoord hier niet altijd goed raad weet mee wist en (statisch) bleef staan. Hierdoor zag je oa dat er veel ruimte in het midden kwam aangezien zowel Bruijn als Ejuke rond de 16 wegliep naar de hoeken van de '16' . Jammerlijk was dat er dan nog geen 8 of 10 is die dan de juiste voetballende oplossing weet te vinden (wat bijv. Ajax uitstekend heeft met een V/d Beek). Maar goed, je kunt op dit moment nog niet alles willen. Feit blijft dat ik tevreden ben na 2 prima wedstrijden aangezien dit hoop geeft op goed spel met een solide verdediging. Wens is dus nog steeds een creatieve middenvelder die openingen weet te vinden.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Otsje P » 12-08-2019 10:53

Wizard schreef:Hij speelde als linksbuiten wat hij prima deed. Wanneer hij op de 10 positie kwam te spelen, had hij het erg zwaar.


Vond hem eerlijk gezegd ook op de flank erg slordig aan de bal. Ging regelmatig een kansloze dribbel aan en was erg ongelukkig aan de bal. Gelukkig blijft hij werken en strijden.

Wizard schreef: Feit blijft dat ik tevreden ben na 2 prima wedstrijden aangezien dit hoop geeft op goed spel met een solide verdediging. Wens is dus nog steeds een creatieve middenvelder die openingen weet te vinden.


Eens. Al vind ik dat het gebrek aan voetbal op de backposities ook één van de redenen is dat we er voetballend nog lastig doorkomen. Ben eerlijk gezegd blij dat beide backs het verdedigend vooralsnog zo keurig doen maar aanvallend is de bijdrage helaas nihil. Als ik dan zie wat andere teams als aanvallende inbreng van hun backs krijgen dan ben ik wel eens een beetje jaloers. Maar goed, voorals nog ben ook ik zeer positief over de competitiestart.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor pes5 » 12-08-2019 11:42

Dat haalde ik elders ook aan Otsje.

Met Van Rhijn krijg je meer voetbal op de backpositie, maar Woudenberg, hoewel hij zich defensief enorm verbeterd heeft, mist basistechniek om wat te te voegen aan de bal.

Tevens sprak ik mijn zorgen al uit over het gebrek aan voetballend vermogen op ons middenveld en dan met name op de helft van de tegenstander. Wij hebben nu jongens daar spelen die ruimte nodig hebben, maar de snelle en nauwkeurige passing en handelen (nog niet) hebbben. Dan wordt het met Bruijn en Kongolo al heel snel slordig. Je had echt kans om het middenveld vam afeyenoord omver te spelen gister, maar dat lieten ze na. Overigens ook omdat Odgaard ieder duel verloor en als een kip zonder kop rondliep voorin.

Zonder bal is ons middenrif enorm verbeterd. Faik en Kongolo zijn ongelooflijk agressief op de juiste manier. Verademing tov Yuki en Rienstra daar vorig jaar.

Defensief staat het ook beter in de 442 met de as dicht.

Aan de bal komt het echter te vaak voor dat we met 4 op lijn voorin staan en dat het dan statisch is. Dat moet echt beter.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 12-08-2019 11:54

Otsje P schreef:Vond hem eerlijk gezegd ook op de flank erg slordig aan de bal. Ging regelmatig een kansloze dribbel aan en was erg ongelukkig aan de bal. Gelukkig blijft hij werken en strijden.

Ik vind hem ook geen linksbuiten en dat zullen ook weinigen in hem zien. Als typische middenvelder vond ik hem prima spelen op de linksbuiten. In zijn dribbels en keuzes was hij af en toe ongelukkig, maar zonder bal en qua positiespel deed hij het mijns inziens prima. Met name ook aangezien Kardorp totaal niet gevaarlijk is geweest en hij prima met Woudenberg verdedigde.
Als '10', wanneer hij van positie wisselde met Ejuke, ging het veel moeizamer. Juist op die positie verwacht ik iets van hem. Ejuke zal toch naar de linksbuiten verhuizen en Bruijn zal op den duur op 8 of 10 komen te spelen.

Otsje P schreef: Als ik dan zie wat andere teams als aanvallende inbreng van hun backs krijgen dan ben ik wel eens een beetje jaloers. Maar goed, voorals nog ben ook ik zeer positief over de competitiestart.

Ik ben blij dat het verdedigend nu goed lijkt te staan. Zelfs Floranus verrast me behoorlijk al blijven de foutjes er nog steeds in zitten. Laat Woudenberg en Floranus eerst maar verdedigend vertrouwen krijgen en iets 'opbouwen' met de cv's en middenvelders. Dan komt de rush eroverheen vanzelf wel. Ik ben blij dat het verdedigend nu een stuk stabieler oogt. Liever op dit moment nog erg behoudend als back dan dat we in de omschakeling weer net als vorig seizoen aan alle kanten worden overlopen.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 12-08-2019 11:57

pes5 schreef:Aan de bal komt het echter te vaak voor dat we met 4 op lijn voorin staan en dat het dan statisch is. Dat moet echt beter.

Helemaal eens. Komt ook doordat Odgaard het zwaar had waar hij het tegen Heracles een stuk eenvoudiger had.
Verder is het duidelijk nog zoeken naar de juiste afstemming en positie inname mede door de komst van Ejuke. Je ziet dat hij nu nog meer een loper is dan een creatieveling die de open ruimtes weet te vinden en te creëren. Op die positie rust sterk de behoefte aan een creatieve 10. Aan de andere kant, zoals ik al eerder schetste, maak je jezelf als team mogelijk erg kwetsbaar in de omschakeling met Ejuke op de linksbuiten. Die jongens is het nog niet gewend om volop mee te verdedigen als buitenspeler.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Superfries1996 » 19-08-2019 12:57

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=357533

Sorry maar ik zou het maar wat stom vinden als ADO Ramselaar wél en wij niet weet vast te leggen. Dan kunnen de financiën voor ons ook geen probleem zijn lijkt me. Gewoon een hele goede voetballer en voor ons een absolute en noodzakelijke versterking op het middenveld.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Kaz_SCH » 19-08-2019 13:39

Er staat alleen dat ADO geïnteresseerd is. Zegt nog niks over wat Ramselaar zelf wil.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 19-08-2019 13:43

Ramselaar en Buitink erbij en je bent eigenlijk compleet.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Otsje P » 19-08-2019 16:06

Wizard schreef:Ramselaar en Buitink erbij en je bent eigenlijk compleet.


Buitink lijkt helaas definitief niet te gebeuren. Ramselaar is nog steeds niet weg en zal hem zelf ook wel een beetje beginnen te knijpen. ADO lijkt ook op hem te azen, persoonlijk kan ik me echter niet echt voorstellen dat hij daar liever heen gaat dan naar ons. Kan me goed voorstellen dat Gerry op Ramselaar gewacht heeft. Hij zou voor ons echt een versterking zijn.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor GFaber » 19-08-2019 18:58

Ramselaar erbij zou super zijn, en dan niet huren maar voor 3 jaar dan vastleggen (of 2 jaar met optie voor extra jaar erbij) .
Dan zou Hamstra van mij alle credits krijgen :) .
Ik vind dat er nu snel wel wat moet gebeuren want voor je het weet zitten we aan het einde van de transferdeadline, en worden er paniek aankopen gedaan of weer spelers gehuurd welke we niet veel aan hebben, zoals eerder Facey en die Belg met die krullenbos haar, kom even niet op zijn naam.

Hoop dat het Ramselaar wordt, en anders snel doorschakelen naar Lamprou, zelf Spierings zou ik er wel bij willen hebben op het middenveld. Moet echt nog een nr. 10 bij (+ extra spits natuurlijk), en dan kan Bruijn de concurrentie aangaan met kongolo van mij.
Belandt Kongolo op de bank denk ik dan en is weer stand-in voor de positie van Faik en Bruijn.
GFaber
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 13-06-2019 20:06

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Stokman » 21-08-2019 09:47

Bart Ramselaar is op weg naar de uitgang bij PSV. Drie Nederlandse clubs hebben inmiddels belangstelling getoond voor de 23-jarige middenvelder.

Ramselaar staat bij PSV al een jaar op een zijspoor. Hij mocht afgelopen winter al vertrekken en zijn status in Eindhoven is sindsdien niet veranderd. De vice-kampioen heeft Ramselaar toegezegd daarom niet moeilijk te doen over een vertrek.

AZ, FC Utrecht en SC Heerenveen hebben naar aanleiding daarvan inmiddels belangstelling getoond voor Ramselaar, wiens contract nog tot medio 2021 loopt. Ramselaar kwam drie jaar geleden voor circa vijf miljoen euro van Utrecht naar Eindhoven. PSV is bereid een verlies te nemen op die investering, in de hoop dat via een doorverkooppercentage op de langere termijn terug te verdienen. De vraag is of de Nederlandse geïnteresseerden zowel sportief als financieel aan de wensen van Ramselaar kunnen voldoen.

Ramselaar speelde 62 competitieduels voor PSV, waarin hij één keer scoorde. Daarnaast speelde hij drie keer voor het Nederlands elftal.


Pittige concurrentie zo op voorhand. Ben benieuwd of dit zou lukken.
Stokman
Bankzitter
 
Berichten: 20
Geregistreerd op: 05-08-2019 21:42

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor mart761 » 21-08-2019 10:05

Opmerkelijk verhaal rond die Ramselaar. Vorig seizoen zat hij in dezelfde situatie. Hij lijkt het allemaal wel best te vinden.
Hij zal wel een riant salaris verdienen bij PSV. Deze jongen heeft lang niet op het hoogste niveau gespeeld. Een gokje... Maar ja dat was zo’n Maher destijds ook.

Ik heb zo’n gevoel dat Heerenveen eerder voor buitenlandse spelers gaat! De financiële middelen zijn er niet...
FORZA SC HEERENVEEN
Avatar gebruiker
mart761
Basisspeler
 
Berichten: 985
Geregistreerd op: 02-01-2006 21:52

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Wizard » 21-08-2019 10:25

Stokman schreef:Pittige concurrentie zo op voorhand. Ben benieuwd of dit zou lukken.

AZ is duidelijk de favoriet gezien de prestaties van de afgelopen seizoenen en Europees voetbal. De vraag is alleen of een Ramselaar een basisplek weet te veroveren bij clubs als Utrecht en AZ. Hij is er lang 'uit' geweest en de concurrentie op het middenveld bij Utrecht en AZ is moordend. Bij ons heeft hij 100% een basisplaats, maar speel je wel in een minder team en wellicht voor minder salaris.
Als je een speler als Ramselaar zou kunnen aantrekken, heb je een garantie op een stijging van sk-houders. Juist zo'n type speler is heel hard nodig in deze selectie. Iemand die meters maakt, maar vooral genoeg techniek en inzicht heeft om aanvallers vrij voor de keeper te zetten danwel goede openingen te creëren. Laten we hopen dat dit lukt. Voor beide partijen zou het een win-win situatie zijn.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Kaz_SCH » 21-08-2019 10:28

mart761 schreef:Ik heb zo’n gevoel dat Heerenveen eerder voor buitenlandse spelers gaat! De financiële middelen zijn er niet...


Die zijn er wel. We hebben in een jaar tijd voor bijna 25 miljoen verkocht (Dumfries, Zeneli, Pierie, Vlap, Rienstra, doorverkoop St Juste en nog wat kleine sommetjes). Een deel gaat naar zaakwaarnemers, een deel gaat naar de belastingdienst (al is dat minimaal op het moment dat je verlies draait). Zelfs als je het tekort van afgelopen seizoen én komend seizoen meerekent + de investeringen die al gedaan zijn in de selectie is er nog geld over om te investeren.

De vraag is meer of iemand als Ramselaar genoegen neemt met de salarissen die hier betaald worden.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor vincentdelbos » 21-08-2019 10:43

Ik denk dat AZ de beste papieren heeft, missen ook wel de nodige creativiteit op het na het vertrek van Til.
Zou voor Heerenveen prachtig zijn, maar ik acht onze kansen klein.
vincentdelbos
Basisspeler
 
Berichten: 520
Geregistreerd op: 03-02-2007 13:11
Woonplaats: Joure

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Kaz_SCH » 21-08-2019 11:12

Moet 'ie wel net zin hebben om een jaar op kunstgras in Den Haag te voetballen :lol:
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 22-08-2019 10:58

Ramselaar gaat gewoon terug naar "zijn" cluppie Utrecht, let maar op.
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor pes5 » 22-08-2019 12:03

Jazz schreef:Ramselaar gaat gewoon terug naar "zijn" cluppie Utrecht, let maar op.


Dan kunnen wij doorschakelen naar Vd Streek of Van Overeem.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Jazz » 23-08-2019 11:37

Jazz schreef:Ramselaar gaat gewoon terug naar "zijn" cluppie Utrecht, let maar op.


En doorrrrrrr....
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor wilbot » 25-08-2019 20:25

Susic vandaag niet bij de wedstrijd selectie. naar scHeerenveen?
wilbot
Selectiespeler
 
Berichten: 265
Geregistreerd op: 14-01-2016 19:13

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Stokman » 25-08-2019 20:43

wilbot schreef:Susic vandaag niet bij de wedstrijd selectie. naar scHeerenveen?


Susic zit al sinds begin augustus niet bij de wedstrijdselectie omdat hij bezig is met een transfer. Zie onder andere: https://www.vi.nl/nieuws/vvv-wil-snelle ... aker-susic
Stokman
Bankzitter
 
Berichten: 20
Geregistreerd op: 05-08-2019 21:42

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor mart761 » 25-08-2019 22:11

Ik zou liever zien dat Heerenveen Joey Veerman van Volendam haalt. Goede speler! Vorig jaar een rot jaar gehad. Daarvoor en dit seizoen laat hij zien dat hij erg goed kan voetballen. Heeft een contract tot 2020 dus veel zal hij niet kosten.
FORZA SC HEERENVEEN
Avatar gebruiker
mart761
Basisspeler
 
Berichten: 985
Geregistreerd op: 02-01-2006 21:52

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Demster » 26-08-2019 13:23

mart761 schreef:Ik zou liever zien dat Heerenveen Joey Veerman van Volendam haalt. Goede speler! Vorig jaar een rot jaar gehad. Daarvoor en dit seizoen laat hij zien dat hij erg goed kan voetballen. Heeft een contract tot 2020 dus veel zal hij niet kosten.


Eens. Tahiri of Veerman lijken me 2 uitstekende aankopen. Moeten ook nog eens redelijk haalbaar zijn, lijkt me.
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor GFaber » 28-08-2019 20:58

Eens. Tahiri of Veerman lijken me 2 uitstekende aankopen. Moeten ook nog eens redelijk haalbaar zijn, lijkt me.[/quote]

Lijken mij ook wel haalbaar, lekker vastleggen voor 3 of 4 seizoenen, kunnen we, als ze goed presteren er ook weer aan verdienen.
Niks mis mee om spelers uit de keukenkampioen divisie op te halen, vroeger deed heerenveen dit ook met bijvoorbeeld Mika Nurmela en later met Marten de Roon.
GFaber
Bankzitter
 
Berichten: 18
Geregistreerd op: 13-06-2019 20:06

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Stokman » 28-08-2019 21:13

Hij stond al onder contract bij FC Barcelona, AC Milan en HSV. Als het aan SC Heerenveen ligt voetbalt Alen Halilovic (23) vanaf volgende week in het Abe Lenstra-stadion.

Heerenveen wil de Kroatische aanvallende middenvelder voor één jaar huren van AC Milan. De Italiaanse topclub verhuurde hem in januari voor anderhalf jaar aan Standard Luik. Halilovic wil echter vertrekken bij Standaard. Hij vreest een rol als bankzitter.

Bij Heerenveen lonkt beduidend meer speeltijd. Na het vertrek van Michel Vlap (Anderlecht) en Ben Rienstra (Kayserispor) heeft het elftal van Johnny Jansen dringend behoefte aan versterking op het middenveld. Volgens Belgische media is onder meer Guimaraes eveneens zeer geïnteresseerd. De Portugese subtopper lijkt achter het net te vissen.

Dat Heerenveen met Halilovic een goede voetballer binnenhaalt, daarover bestaat geen twijfel. Hij debuteerde al op jonge leeftijd in het eerste elftal van Dinamo Zagreb en speelde vervolgens bij FC Barcelona, Sporting Gijón, Hamburger SV, Las Palmas, AC Milan en Standard Luik.

Heerenveen wordt als de deal doorgaat dus al zevende club voor Halilovic. De negenvoudig Kroatisch international verwacht dat een jaar in het Abe Lenstra-stadion goed is voor zijn ontwikkeling, in een competitie bovendien die hem beter ligt dan de Belgische Jupiler Pro League.


Aldus de LC.
Tsja ken de speler verder niet maar wordt niet heel blij van huur..
Stokman
Bankzitter
 
Berichten: 20
Geregistreerd op: 05-08-2019 21:42

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Feanfan 1 » 28-08-2019 21:22

We worden langzaamaan sc Huurenveen
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Middenvelders (geruchten in de media)

Berichtdoor Kaz_SCH » 29-08-2019 09:29

Feanfan 1 schreef:We worden langzaamaan sc Huurenveen


Tsja, dat is wel een beetje de conclusie. Maar welk waardeoordeel moet je daar aan hangen?

Kopen heeft altijd de voorkeur boven huren. Maar als je de kwaliteit die je wilt kopen niet kunt betalen, en je scouting op z'n gat ligt (of hopelijk in wederopbouw is). Wat moet je dan?

Als ik de huurlingen op een rijtje zet:

Odgaard: Maakt het nog niet waar, maar kan denk ik nog wel los komen. Huren van Odgaard heeft alleen zin als hij er dit seizoen direct staat. En als er een gekochte spits bijkomt die kan groeien, dat vind ik wel cruciaal. Als Odgaard zijn belofte hier inlost, levert het wellicht wel meerwaarde in selectie op bij bijvoorbeeld Van Bergen, Bruijn en Ejuke.

Botman: We hebben in de winter Skovgaard en Dresevic gehaald, daarnaast is Hoegh er nog. Ik denk dat het budget het niet toelaat om 4 CV's die in de basis zouden kunnen spelen in je selectie te hebben. Dan maar de talentvolle Botman die het tot nu toe prima doet, en naar verluidt niks kost. Het idee was denk ik om met Hoegh en Dresevic te spelen. Dan is een huurspeler er achter prima, ipv een gekochte speler op de bank.

Dreyer: Dit vond ik misschien nog wel de meest logische huurdeal. Multi-inzetbaar, waardoor hij de ideale 12e man in de selectie is. Zit daardoor niet te veel eigen jongens in de weg, maar brengt wel een bepaalde kwaliteit met zich mee.

Halilovic: Deze jongen moet zó goed zijn dat we deze kwaliteit nooit hadden kunnen kopen, dan is het verklaarbaar. Anders vind ik het zo zo. Maar met Bruijn, Faik en Kongolo hebben we natuurlijk 3 eigen jongens rondlopen.

Al met al denk ik dat het niet zo simpel zwart/wit is als vaak gezegd wordt. Huren heeft voordelen en nadelen, en vooralsnog vind ik allemaal wel uit te leggen voor het grootste deel.
Kaz_SCH
Wereldspeler
 
Berichten: 1350
Geregistreerd op: 11-05-2006 09:50

VorigeVolgende

Keer terug naar Transfers & geruchten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten