Moderators: Beheerders, Fanmasters
Fladian schreef:Ik weet nog dat er een aantal mensen waren die redelijk enthousiast waren over Odgaard in de voorbereiding. Ik heb geen wedstrijd van de voorbereiding gezien, maar ik ben wel benieuwd hoe hier nu naar gekeken wordt? Odgaard zal ondertussen met minder zelfvertrouwen spelen, verwacht ik, maar zijn er ook andere verschillen in zijn speelstijl?
Niet om mensen in een kwaad daglicht te zetten, maar ik ben gewoon benieuwd in hoeverre Odgaard veranderd is in loop van het seizoen. En, belangrijker nog, of hij veranderd is. Of wordt hij misschien verkeerd gebruikt?
hhage schreef:Het loopt niet echt met hem, maar om bij elke kans die die mist te gaan fluiten, en als die gewisseld wordt gaan juichen zal hij denk ik niet beter door gaan voetballen.
zweed1 schreef:Ik snap de trainer ook niet, ik kom wel eens een training bekijken daar heeft Odgaard ook moeite om het niveau bij te benen. Volgens mij verklaard dat ook waarom medespelers hem nauwelijks aanspelen. Als het meezit kan hij maar 1 ding de bal op goal schieten. Een actie heeft hij totaal niet en zijn positiespel is traag en weinig doordacht.
Dat de club dit soort spelers scout begrijp ik al helemaal niet. Haal gewoon die spits van Telstar die heeft 300% meer voetballend vermogen of haal een spits uit de 2e of 3e Bundesliga. Daar shoppen ook `Heracles en Willem 2 succesvol.
Fladian schreef:Achteraf gezien heb je volkomen gelijk over Dessers. Maar als je mij aan het begin van het seizoen Dessers zou voorstellen, dan had ik gezegd dat er vast wel betere spitsen waren dan een 'afdankertje' van Utrecht. Een Scandinavisch talent, een jong talent, etc. En ik denk dat ik niet de enige geweest zal zijn die dat dacht.
Neemt niet weg dat Dessers het echt uitzonderlijk goed doet en dat ik het dus mis zou hebben. Maar ik had het echt niet verwacht dat hij het zo goed zou doen.
Marça schreef:Vind het leuk om hem toch weer te zien in de Eredivisie maar zijn efficiëntie blijft nog altijd een ding. Volgens mij staat hij bovenaan de lijstjes als het gaat om doelpogingen, maar ondertussen staat hij nog maar op drie goals in dertien duels. Dat is in lijn met wat hij bij ons liet zien (7 goals in 26 duels).
Tegen Ajax had hij een mooie actie aan de linkerkant maar vervolgens schiet hij toch weer redelijk kansloos in het zijnet. Ben erg benieuwd of hij de stap nog kan maken en wat rustiger wordt voor de goal, dan kan hij nog een leuke carrière tegemoet gaan. Anders blijft het niveau middenmoot Eredivisie.
Satyr schreef:Gaat voor 4 miljoen naar AZ
wilbot schreef:wat hebben wij gemist ,wat ze bij AZ wel zien. kan niet zeggen dat hij slecht speelt bij AZ.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten