Moderators: Beheerders, Fanmasters
hhage schreef:Als je je ergert aan zingende en juichende voetbalsupporters vind ik een beetje raar. Dan kun je het beter thuis voor de buis de wedstrijd kijken. Zolang er voldoende afstand wordt gehouden gooien ze de stadions echt niet dicht omdat er gejuicht wordt.
hhage schreef:Als je je ergert aan zingende en juichende voetbalsupporters vind ik een beetje raar. Dan kun je het beter thuis voor de buis de wedstrijd kijken.
Otsje P schreef:Als we het dan toch over "ergeren" hebben. Er wordt van de fans gevraagd om even op hun plek te blijven na de wedstrijd en te wachten tot de desbetreffende steward aangeeft dat je mag vertrekken. Bij ons in de buurt waren er sowieso een man of 50/60 die niet wisten hoe snel ze gewoon langs die steward moesten denderen om weg te komen. WAAROM??? Is 3 minuten wachten nu echt zo'n ramp? Is het verkeer echt zo erg als er maar 6000 man zijn? Ik vind het te triest voor woorden.
Otsje P schreef:Als we het dan toch over "ergeren" hebben. Er wordt van de fans gevraagd om even op hun plek te blijven na de wedstrijd en te wachten tot de desbetreffende steward aangeeft dat je mag vertrekken. Bij ons in de buurt waren er sowieso een man of 50/60 die niet wisten hoe snel ze gewoon langs die steward moesten denderen om weg te komen. WAAROM??? Is 3 minuten wachten nu echt zo'n ramp? Is het verkeer echt zo erg als er maar 6000 man zijn? Ik vind het te triest voor woorden.
abegoal schreef:Eens, al wil ik er een kleine kanttekening bij plaatsen.
Het was voor een deel van de mensen ook niet duidelijk wat er moest gebeuren, niet iedereen ging moedwillig eerder weg dan aangegeven. Had in mijn ogen wel wat beter kunnen worden omgeroepen dan wel gecommuniceerd.
abegoal schreef:Eens, al wil ik er een kleine kanttekening bij plaatsen.
Het was voor een deel van de mensen ook niet duidelijk wat er moest gebeuren, niet iedereen ging moedwillig eerder weg dan aangegeven. Had in mijn ogen wel wat beter kunnen worden omgeroepen dan wel gecommuniceerd.
abegoal schreef:Ik heb de boodschap zelf een keer gehoord via de stadion speaker, verder niet. Ik zag om me heen ook veel mensen die het niet in de gaten hadden dat ze iets fout deden. Ik praat het niet goed, zoek ook geen excuus, stel alleen vast dat de boodschap niet bij iedereen is overgekomen.
Lyle and Scott schreef:geen idee waar ik het moet plaatsen... maar iemand enig idee bij hoeveel uitwedstrijden je voorrang gaat krijgen op de kaartverkoop van DKV-uit op 19-12-2021?
HUNTELAAR schreef:Is er tijdens IT Petear ook nog vraag geweest over de uitbreiding van het NN vak?
HUNTELAAR schreef:Zou echt drama zijn om het nog een jaar uit te stellen
HUNTELAAR schreef:Nee je hebt gelijk, we hebben de luxe om 500 potentiele (jonge) supporters buiten de deur te houden.
Natuurlijk begrijp ik ook wel dat het voor de huidige seizoenkaarthouders erg zuur is als ze moeten verplaatsten.
maar
1. je kan het prima uitleggen.
2. je moet die supporters echt wat bieden (jaar gratis kaart o.i.d)
3. of je het nu dit jaar of volgend jaar doet - het blijft onder de streep een kwestie van stoelen weghalen en supporters verplaatsten (sorry, mooier is het niet).
Beetle schreef:Walgelijk spandoek van ‘Heerenveen-fans’ over zieke Cambuur-trainer Henk de Jong: ‘Verwerpelijke actie’
Stelletje zieke honden! Permaban als ze lid zin van het forum.
Satyr schreef:
Och jezus, een paar 'echten' hebben wat centen uitgegeven
edit: staat dus paginagroot in de LC
Keer terug naar Sfeer & supporters
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast