Supportersgedrag & supportersbeleid

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Demster » 28-09-2020 17:08

abegoal schreef:Eens, al wil ik er een kleine kanttekening bij plaatsen.

Het was voor een deel van de mensen ook niet duidelijk wat er moest gebeuren, niet iedereen ging moedwillig eerder weg dan aangegeven. Had in mijn ogen wel wat beter kunnen worden omgeroepen dan wel gecommuniceerd.

Jouke heeft het toch 2x omgeroepen? Op de sociale media van Heerenveen zijn ook filmpjes getoond met hoe het in zijn werk gaat.
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor pes5 » 28-09-2020 19:09

abegoal schreef:Eens, al wil ik er een kleine kanttekening bij plaatsen.

Het was voor een deel van de mensen ook niet duidelijk wat er moest gebeuren, niet iedereen ging moedwillig eerder weg dan aangegeven. Had in mijn ogen wel wat beter kunnen worden omgeroepen dan wel gecommuniceerd.


Mensen kunnen natuurlijk ook gewoon hun mail lezen.

Als er staat dat ze 100 euro kunnen krijgen, dan lezen ze het wel wat er op dat bord staat.

Erg makkelijk excuses zoeken. Heerenveen heeft dit vooraf heel duidelijk gecommuniceerd. Het is ook een verantwoordelijkheid als bezoeker om je goed in te lezen en daaraan te houden.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor abegoal » 28-09-2020 19:41

Ik heb de boodschap zelf een keer gehoord via de stadion speaker, verder niet. Ik zag om me heen ook veel mensen die het niet in de gaten hadden dat ze iets fout deden. Ik praat het niet goed, zoek ook geen excuus, stel alleen vast dat de boodschap niet bij iedereen is overgekomen.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor pes5 » 28-09-2020 19:57

abegoal schreef:Ik heb de boodschap zelf een keer gehoord via de stadion speaker, verder niet. Ik zag om me heen ook veel mensen die het niet in de gaten hadden dat ze iets fout deden. Ik praat het niet goed, zoek ook geen excuus, stel alleen vast dat de boodschap niet bij iedereen is overgekomen.


Je stelt het niet alleen vast; je vindt dat de club hier meer aan had moeten doen. Eenzijdig en onterecht m.i.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor abegoal » 28-09-2020 21:47

Ik zag veel mensen zonder kwade bedoelingen de regels niet opvolgen. De boodschap was duidelijk niet bij iedereen overgekomen. Vandaar dat ik de indruk kreeg dat het beter had kunnen worden gecommuniceerd. Gezien de reacties zit ik fout.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Lyle and Scott » 04-10-2021 06:20

geen idee waar ik het moet plaatsen... maar iemand enig idee bij hoeveel uitwedstrijden je voorrang gaat krijgen op de kaartverkoop van DKV-uit op 19-12-2021?
Lyle and Scott
Bankzitter
 
Berichten: 35
Geregistreerd op: 17-03-2015 16:47

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor HUNTELAAR » 04-10-2021 15:56

even een berichtje naar de club?
kan misschien ook een mooie stimulans zijn om nog paar wedstrijden te pakken
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor xander » 05-10-2021 12:01

Lyle and Scott schreef:geen idee waar ik het moet plaatsen... maar iemand enig idee bij hoeveel uitwedstrijden je voorrang gaat krijgen op de kaartverkoop van DKV-uit op 19-12-2021?

https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/202 ... ambuur-uit
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor HUNTELAAR » 17-10-2021 21:11

Is er tijdens IT Petear ook nog vraag geweest over de uitbreiding van het NN vak?
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor xander » 18-10-2021 18:50

HUNTELAAR schreef:Is er tijdens IT Petear ook nog vraag geweest over de uitbreiding van het NN vak?

Ja over 1 a 2 seizoenen heeft nogal wat voeten in de aarde met mensen die er al jaren zitten etc. Moet met veel partijen gesproken worden.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor HUNTELAAR » 18-10-2021 19:08

Zou echt drama zijn om het nog een jaar uit te stellen
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Satyr » 20-10-2021 16:00

HUNTELAAR schreef:Zou echt drama zijn om het nog een jaar uit te stellen


Je geeft letterlijk dit antwoord op een heel logische verklaring? Het is geen kwestie van stoeltjes weghalen en die mensen even ergens anders laten zitten.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor HUNTELAAR » 21-10-2021 09:35

Nee je hebt gelijk, we hebben de luxe om 500 potentiele (jonge) supporters buiten de deur te houden.

Natuurlijk begrijp ik ook wel dat het voor de huidige seizoenkaarthouders erg zuur is als ze moeten verplaatsten.
maar

1. je kan het prima uitleggen.
2. je moet die supporters echt wat bieden (jaar gratis kaart o.i.d)
3. of je het nu dit jaar of volgend jaar doet - het blijft onder de streep een kwestie van stoelen weghalen en supporters verplaatsten (sorry, mooier is het niet).
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor xander » 21-10-2021 09:49

HUNTELAAR schreef:Nee je hebt gelijk, we hebben de luxe om 500 potentiele (jonge) supporters buiten de deur te houden.

Natuurlijk begrijp ik ook wel dat het voor de huidige seizoenkaarthouders erg zuur is als ze moeten verplaatsten.
maar

1. je kan het prima uitleggen.
2. je moet die supporters echt wat bieden (jaar gratis kaart o.i.d)
3. of je het nu dit jaar of volgend jaar doet - het blijft onder de streep een kwestie van stoelen weghalen en supporters verplaatsten (sorry, mooier is het niet).

Er zijn meer eisen van de knvb qua max goote en die eisen safe standings wat een grote investering is van 3 ton ofzo. Weet het fijne er niet van.

Wel ken ik enkele die op de wachtlijst staan voor stavak maar nu daarom nier gaan. Zonde.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor H-J » 23-10-2021 22:39

Ons percentage ouderen in het stadion is best hoog. Dat gaat op termijn problemen opleveren. De vroegere seizoenkaarthouders komen met het huidige niveau en gezeur de laatste 10 jaar niet terug.
De groei qua supporters zit bij de jeugd. Jongeren en kinderen. Die jongeren willen enige actie en dan is alleen de Noordtribune interessant.

Het stavak uitbreiden is lastig en m.i. ook noodzakelijk voor de lange termijn. Ik hoop dat de mensen die hun eigen plek waarderen dat ook beseffen.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

WIE DEED DAT!!

Berichtdoor Beetle » 16-12-2021 14:55

Wéér uit!!!!
Avatar gebruiker
Beetle
Superster
 
Berichten: 3038
Geregistreerd op: 05-12-2002 16:42
Woonplaats: Cyberspace

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor igo » 16-12-2021 19:32

Dit hoeven natuurlijk geen Heerenveen-aanhangers te zijn. Zijn genoeg Cambuur-supporters die Heerenveen op welke manier dan ook in een kwaad daglicht willen stellen. Afwachten of ze kunnen achterhalen wie dit zijn geweest.
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: WIE DEED DAT!!

Berichtdoor Jazz » 16-12-2021 20:07

Beetle schreef:Walgelijk spandoek van ‘Heerenveen-fans’ over zieke Cambuur-trainer Henk de Jong: ‘Verwerpelijke actie’

Stelletje zieke honden! Permaban als ze lid zin van het forum.


Geen aandacht aan geven. Dat zoiets als dit op Voetbalzone een podium krijgt... alles voor de kliks
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Satyr » 25-01-2022 08:23

FJ7TI9dXoAErrgs.jpg


Och jezus, een paar 'echten' hebben wat centen uitgegeven

edit: staat dus paginagroot in de LC
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Jazz » 25-01-2022 11:35

Satyr schreef:
FJ7TI9dXoAErrgs.jpg


Och jezus, een paar 'echten' hebben wat centen uitgegeven

edit: staat dus paginagroot in de LC


Lachwekkend. Ferry zit er net, wat verwachten mensen?
Heerenveen fan in Leiden
Jazz
Beheerder
 
Berichten: 2474
Geregistreerd op: 11-05-2015 15:56
Woonplaats: Leiden

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor hhage » 25-01-2022 15:19

Wie doet nou zoiets? Krijg je alleen maar onrust. Misschien hebben bepaalde mensen dit gedaan om weer onrust in Heerenveen te krijgen. Misschien een groepje mensen uit Leeuwarden die bij een borrel dit idee hebben gekregen?
hhage
Basisspeler
 
Berichten: 920
Geregistreerd op: 18-07-2015 13:05

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Feanfan 1 » 25-01-2022 17:22

Voor de derby waren er toen ook een paar van die gasten die toen een spandoek met kopzorgen ofzoiets voor Henk de Jong hadden gemaakt
Met zulk volk wil ik mij niet identificeren
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Janneman » 25-01-2022 17:26

De manier waarop de advertentie is geplaatst vind ik niet toepasselijk en dat Ferry de Haan genoemd wordt ook niet maar voor de rest kan ik me vinden in de advertentie. Het wordt tijd dat Cees en zijn boevenbende vertrekken.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Demster » 02-04-2022 14:24

Na een mooi en goedgevuld uitvak bij RKC is nu Sparta-uit van morgen uitverkocht. Geen idee of het op feiten berust t.o.v. vorige jaren maar er lijkt een positieve ontwikkeling bij ons te zijn dat er steeds meer supporters de moeite nemen om onze ploeg ook buitenshuis te steunen. Hopelijk blijft deze tendens zich voortzetten.
Demster
Selectiespeler
 
Berichten: 462
Geregistreerd op: 31-05-2015 22:52

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Satyr » 10-04-2022 19:35

Lekker hoor, mooie wedstrijd, 3-1 zege, iedereen blij en wie staan er weer op de voorpagina? De Meppende Mongooltjes :roll:
Avatar gebruiker
Satyr
Superster
 
Berichten: 2541
Geregistreerd op: 01-02-2005 16:02

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Feanfan 1 » 10-04-2022 22:19

Gewoon geen uitsupporters meer toelaten, zowel hier in Heerenveen als in Groningen.
Het is altijd ellende (meestal in Heerenveen) tussen deze clubs. Er komt straks een moment dat de politie er ook helemaal klaar mee is. Heb wel paar keer gezien dat Groningers zich hebben misdragen, zoals paar jaar geleden toen ze vuurwerk in het thuisvak gooiden. Maar wij gaan doeken stelen en ook de confrontatie zoeken. We zijn net zo erg
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Feanfan 1 » 24-04-2022 00:15

Ik zag een foto voorbij komen waar de meest trouwe supporter onder ons, Hielke Biemond, een regelrechte vuistslag in zijn gezicht heeft gekregen. Een groot verband om zijn hoofd, maar gaat relatief goed met hem
Heb begrepen dat hij een supporters van Heerenveen (nou ja supporter...?) met een bivakmuts op zijn kop ergens heeft op geattendeerd en dat deze persoon dat niet kon waarderen en direct een vuistslag heeft gegeven.

Het niveau van de supporters gaat sowieso al omlaag bij ons (fakkels op het veld gooien bv), maar dit is wel weer een dieptepunt. En er zullen best mensen zijn die het uitlokken, maar dat is bij Hielke echt niet het geval. Die heeft alle voor de club over en zit 0,0 % agressie in hem
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Janneman » 24-04-2022 19:04

Feanfan 1 schreef:Ik zag een foto voorbij komen waar de meest trouwe supporter onder ons, Hielke Biemond, een regelrechte vuistslag in zijn gezicht heeft gekregen. Een groot verband om zijn hoofd, maar gaat relatief goed met hem
Heb begrepen dat hij een supporters van Heerenveen (nou ja supporter...?) met een bivakmuts op zijn kop ergens heeft op geattendeerd en dat deze persoon dat niet kon waarderen en direct een vuistslag heeft gegeven.

Het niveau van de supporters gaat sowieso al omlaag bij ons (fakkels op het veld gooien bv), maar dit is wel weer een dieptepunt. En er zullen best mensen zijn die het uitlokken, maar dat is bij Hielke echt niet het geval. Die heeft alle voor de club over en zit 0,0 % agressie in hem


Het is een reden dat ik al jaren niet meer naar uitwedstrijden ga. In het begin was het leuk, gezellig, soms wat ouwehoeren en gekke dingen maar het staat me tegen en helemaal als je dit leest.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Feanfan 1 » 24-04-2022 19:17

Vroeger ging ik inderdaad nog wel af en toe naar een uitwedstrijd, maar ik heb er er niet zo veel mee.
Dit seizoen ben ik alleen naar de bekerwedstrijd tegen AFC in Amsterdam geweest, maar ook daar bepaalde groepjes waar ik mij erg aan stoor. Ook de ziekte met de letter K hoorde ik regelmatig voorbijkomen. Met zulke types ben ik snel klaar mee.
En stiekem vuurwerk naar binnen smokkelen. Als iemand een bivakmuts draagt of een capuchon op heeft weet je van te voren al dat diegene niet voor het voetbal komt
Feanfan 1
Superster
 
Berichten: 7695
Geregistreerd op: 11-07-2003 12:37

Re: Supportersgedrag & supportersbeleid

Berichtdoor Superfries1994 » 25-04-2022 12:01

Las her en der dat het sowieso een chaos was na de wedstrijd. Echt belachelijk. Hoop echt dat men voldoende gegevens heeft om die paar gasten eruit te halen.
Superfries1994
Superster
 
Berichten: 2011
Geregistreerd op: 04-01-2014 19:27

VorigeVolgende

Keer terug naar Sfeer & supporters

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron