Moderators: Beheerders, Fanmasters
Ebiede schreef:Jammer dat we de afgelopen 2 weken niet over de 11.000 zijn gekomen. Had ik eigenlijk wel verwacht.
Ebiede schreef:Top! Hoe je er ook tegen aankijkt. Er is groei.. @badfrisianboy worden de sponsorkaarten hier ook bij opgeteld?
Ebiede schreef:Top! Hoe je er ook tegen aankijkt. Er is groei.. @badfrisianboy worden de sponsorkaarten hier ook bij opgeteld?
Otsje P schreef:Zoals je zelf al zegt, het is wel hoe je er tegen aan kijkt. Meer seizoenskaarten dan in de voorgaande 2 coronajaren is een vorm van groei. Als je het af zet tegen het laatste seizoen voor corona dan zal het nog altijd wel een beetje tegenvallen vrees ik.
Maar laten we van het positieve uitgaan. Hopen dat we de positieve flow en beleving van de laatste anderhalve maand competitie van vorig seizoen door kunnen trekken.
Otsje P schreef:
Zoals je zelf al zegt, het is wel hoe je er tegen aan kijkt. Meer seizoenskaarten dan in de voorgaande 2 coronajaren is een vorm van groei. Als je het af zet tegen het laatste seizoen voor corona dan zal het nog altijd wel een beetje tegenvallen vrees ik.
Maar laten we van het positieve uitgaan. Hopen dat we de positieve flow en beleving van de laatste anderhalve maand competitie van vorig seizoen door kunnen trekken.
wilbot schreef:sc Heerenveen is niet alleen afhankelijk van de plaats Heerenveen.
davp schreef:Fedde Pronk met the Green World Company weer als sponsor terug.
HUNTELAAR schreef:Ik ken hem verder niet maar dit lijkt me nou bij uitstek een (terug kerende)sponsor om zijn verhaal te laten doen.
Interview met nieuwe spelers zijn leuk, maar hier ben ik benieuwd naar.
Kan dit een aanzet zijn voor meer ‘oud’ sponsors?
zweed1 schreef:@badfrisianboy Nog wat meer bekend over verkochte seizoenskaarten? Laatste stand net meer dan 11.000 was van 7 juli. Hoop dat wij 12,500/13.000 halen.
Beetle schreef:OSSH leden volgens het LC nu 527.
Artikel over Cees Roozemond die volgend jaar vertrekt.
Niet echt optimistisch....
Beetle schreef:OSSH leden volgens het LC nu 527.
Artikel over Cees Roozemond die volgend jaar vertrekt.
Niet echt optimistisch....
Ebiede schreef:Al 3 weken geen szk update, moet de conclusie zijn dat er niet veel meer is gebeurt?
Feanfan 1 schreef:- Ze wachten nog op een paar verkochte zodat het een mooi rond getal is
- Of er zijn in er tussentijd zo weinig verkocht dat ze kritiek verwachten waarom de club er niet meer aandacht aan besteed
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten