Che Nunnely

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Jazz
Beheerder
Berichten: 2490
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Che Nunnely

Bericht door Jazz »

Ché Nunnely is officieel SC Heerenveen-speler. De 23-jarige aanvaller tekende donderdag een contract in Heerenveen. Dat meldt de club op de website.

De vleugelaanvaller was al even aan het trainen bij de club en heeft nu een contract getekend. Nunnely tekent voor een halfjaar met een optie voor een extra twee jaar. De geboren Amsterdammer speelde in de jeugd bij Ajax, maar haalde nooit het eerste elftal. Bij Willem II was Nunnely succesvoller met 95 officiële wedstrijden voor de Tilburgers.

Technisch manager Ferry de Haan is zeer content met de versterking. "Het is bekend dat wij graag een echte buitenspeler wilde toevoegen aan onze selectie. Ché voldoet aan dit profiel. Hij is snel, heeft diepte en kan zowel rechts als links voorin uit de voeten. Na zijn blessure is hij nu weer nagenoeg fit. We zijn dan ook blij dat we met Ché weer extra mogelijkheden in onze aanvalslinie krijgen."
Welkom Ché! Weinig risico, of hij speelt goed en ze lichten zijn optie, of hij doet een Musaba'tje en presteert niks en kan in de zomer gratis weg.
Heerenveen fan in Leiden
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Zoals het nu lijkt wordt zijn contract dus verlengd
Hij heeft me tot nu toe nog niet echt overtuigd. Ontzettend druk aan de bal en 1-tegen-1 is het ook vaak tikkie terug.
Hij had in het begin grote woorden dat het een publieksspeler was, maar ik heb nog niet gezien
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Feanfan 1 schreef:Zoals het nu lijkt wordt zijn contract dus verlengd
Hij heeft me tot nu toe nog niet echt overtuigd. Ontzettend druk aan de bal en 1-tegen-1 is het ook vaak tikkie terug.
Hij had in het begin grote woorden dat het een publieksspeler was, maar ik heb nog niet gezien
Helemaal eens. Begint te lopen met de bal en raakt hem onderweg ergens kwijt. Lijkt geen idee te hebben waar hij aan begint.
Wolliepoly
Wereldspeler
Berichten: 1111
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Zou zonde zijn om hier deze jongen te verlengen, in de eerste 20 minuten tegen Groningen veel balverlies en blind met de bal. Verder geen oog/overzicht voor de medespelers.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

We ebben met Van Beek, Kohlert en Nunnely drie spelers die met Willem II gedegradeerd zijn
In geval van Nunnely snap ik dat wel en formatie 4-4-2 Kohlert linksback snap ik dat ook
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Bubbe schreef: Van Beek zat vorig jaar ook al bij ons en is dus niet met Willem II gedegradeerd.
Klopt, heb je gelijk in. Dat seizoen ontsnapte Willem II op de laatste speeldag aan degradatie dankzij Van Beek die ze in de winterstop gehaald hebben

1 assist voor een buitenspeler is niet zoveel. Die 6 goals zijn acceptabel. En dit seizoen had hij tegen Utrecht gescoord, maar de VAR keurde hem af en uit bij Cambuur was die bal van Van Ewijk net over de lijn, anders had hij al 2 goals gemaakt
Maar toch vind ik het een beperkte rechtsbuiten, maar dat heb ik hierboven al neergezet
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Feanfan 1 schreef: Klopt, heb je gelijk in. Dat seizoen ontsnapte Willem II op de laatste speeldag aan degradatie dankzij Van Beek die ze in de winterstop gehaald hebben

1 assist voor een buitenspeler is niet zoveel. Die 6 goals zijn acceptabel. En dit seizoen had hij tegen Utrecht gescoord, maar de VAR keurde hem af en uit bij Cambuur was die bal van Van Ewijk net over de lijn, anders had hij al 2 goals gemaakt
Maar toch vind ik het een beperkte rechtsbuiten, maar dat heb ik hierboven al neergezet
En kopbal binnenkant paal weer uit het doel volgens mij, dus hij heeft inderdaad wel wat pech gehad. Had ook ook met een paar procent meer geluk op 3 kunnen staan en dan hadden we het niet over zijn rendement. Ik vind vooral hem qua dribbelvaardigheid (beetje onrustig en rommelig aan de bal) maar ook beweeglijkheid (hij ziet er geblokt uit in ieder geval) niet meevallen.
AMDJ
Beheerder
Berichten: 76
Lid geworden op: 30-05-2006 23:57

Bericht door AMDJ »

Heb vernomen dat PEC Zwolle aan het kijken is of het Che Nunnely over kan nemen van Heerenveen.
Heerenveen vraagt op dit moment een transfersom die PEC niet wil betalen.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

AMDJ schreef:Heb vernomen dat PEC Zwolle aan het kijken is of het Che Nunnely over kan nemen van Heerenveen.
Heerenveen vraagt op dit moment een transfersom die PEC niet wil betalen.
Hmm. Ik snap dat Heerenveen hem niet zo maar wil laten gaan omdat we al krap zitten op rechtsbuiten. Aan de andere kant is het ook zo dat als je geld voor deze jongen kunt krijgen, je het eigenlijk altijd moet doen. Lijkt zijn Willem 2 niveau niet weer te gaan halen en voegt dus net zo weinig toe als Anderssen.
Superfries1994
Wereldspeler
Berichten: 2016
Lid geworden op: 04-01-2014 19:27

Bericht door Superfries1994 »

Echt een dramatische speler. Wat een speeltijd mag deze jongen ook krijgen. Er zijn spelers die nauwelijks minder zijn en minder speelminuten kregen, eerder weggestuurd.
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Deze voegt helemaal niks toe.
Komt geen man voorbij.
Geen voorzet wat aan komt.
Totaal geen dreiging van de rechterflank.
Als je ziet dat walenmark in een half uur meer dreiging heeft dan nunnenly in 6 wedstrijden dan zegt dat genoeg.
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
fuotbalgek
Superster
Berichten: 3639
Lid geworden op: 13-05-2013 16:35

Bericht door fuotbalgek »

Niet meer mee laten doen. Walemark had Sahraoui voor de goal gezet. Nunnely levert in en uit de tegenaanval de gelijkmaker. Overzicht heeft hij niet, techniek ver ondermaats, kansloos.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Beheerder
Berichten: 2434
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Ook de doodsteek voor je jeugdopleiding, dit soort spelers.
Gebruikersavatar
Marça
Wereldspeler
Berichten: 2014
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Afbeelding

Eigenlijk niet goed genoeg voor ons, maar wel een mooie uitverkiezing in de voorselectie van Suriname. :D
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Ik heb hem vaak een beetje de hand boven het hoofd gehouden. Komt veel te kort maar deed zijn defensieve werk altijd naar behoren.

Gisteren heb ik me echter kapot geërgerd. Hij hoeft (mag) maar een kwartier spelen en de bedoeling is om een punt over de streep te trekken. Hij was echt overal te laat in defensief opzicht. Moest overtredingen maken omdat hij niet omschakelde of gewoon lui hoopte dat het niet zo ver zou komen. Bah.

Hij zal gebaald hebben dat Loizou mocht starten i.p.v. Che, maar als je zo invalt dan verdien je helemaal niks. Volgende keer onze Indonesische back er maar in en dan Kohlert doorschuiven.
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 311
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Bij Nunnely vraag je je toch vooral iedere keer af "Kunnen we zelf niet zo'n voetballer opleiden". Want naast draven kan hij eigenlijk niet zo heel veel.
Kaz_SCH
Wereldspeler
Berichten: 1367
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Nunnely wordt op de tribune gewoon om gelachen, is een soort karikatuur van een profvoetballer
Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 714
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

Bericht door jeewee »

Dan is hardlopen het enige wat je kan, de ruimte lag er wel, maar je doet er niets mee in slechts 15 minuten waarin je al je energie kwijt kan...

Hou maar op... :roll:
.-
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2864
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Zondag tegen Utrecht ook weer totaal nutteloos.
Kan je beter een pion in het veld zetten, daar loopt misschien nog iemand tegen op of zo.
Bij het zien van de warming up en hij doet mee weet je al, we spelen weer met 10 man.

even aangepast :oops:
Laatst gewijzigd door Freezeman op 08-04-2024 14:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Anti anti. :)
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Freezeman schreef: 08-04-2024 12:57 Zondag tegen Vitesse ook weer totaal nutteloos.
Ik dacht dat we tegen Utrecht deden, maar verder volledig met je eens hoor. Woensdag een draak van een invalbeurt en dan wordt hij beloond met een basisplek. Heeft welgeteld 1 goede actie gehad. Verder raakte hij elke bal kwijt aan een tegenstander.

Walemark en Loizou hebben in ieder geval de techniek om een bal aan te nemen en bij een medespeler te krijgen. Nunnely zal vast een schat van een jongen zijn maar bij ons in het veld heeft hij helemaal niets te zoeken.
Gebruikersavatar
Marça
Wereldspeler
Berichten: 2014
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Er was een tijd dat hij in aanvallend en verdedigend opzicht aardig mee deed en z'n momenten had, maar de afgelopen weken is zijn inbreng aanvallend echt miniem (letterlijk één goede actie tegen Utrecht), zorgt hij voor zeer veel balverlies (en daarmee veel onrust/onzekerheid bij teamgenoten) en in verdedigend opzicht zie ik de meerwaarde ook niet.

Je zou kunnen denken dat Kees hun linksback El Karouani wilden neutraliseren, maar door Nunnely op te stellen kon die jongen zich alleen maar meer uitleven naar voren toe. Verdedigend hoefde hij tenslotte maar weinig te doen, waardoor hij alleen maar meer in zijn kracht kwam te spelen. Nu was El Karouani niet zo dwingend als andere (wing)backs kunnen zijn, maar goed...

Ik zie echt nul komma nul reden om niet te beginnen met Walemark (blessure?) of anders nog Loizou.
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 311
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Je vraagt je ook af hoe iemand die uit de Ajax-opleiding komt, zo slecht aan de bal kan zijn. Zijn balbehandeling is zo matig, ik kan er gewoon niet meer naar kijken
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Ik erger me vooral vreselijk aan het reactieve in zijn spel. Hij zal nooit eens volle bak diepgaan om ruimtes voor anderen te creëren, maar blijft altijd in een sukkeldrafje wachten totdat hij daadwerkelijk weggestuurd wordt en dan begint ie te lopen.

Omdat ook Pelle van Amersfoort veelal reactief speelt, heb je voorin dus gewoon 2 aanspeelmogelijkheden minder en gaat er nog meer over links.
Plaats reactie