Het sc Heerenveen Forum gaat toch niet sluiten

› alles over dit forum (en de Fansite)

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1121
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Geweldig, bedankt
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2051
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Het oude logo is inmiddels ook teruggekeerd in het hoofdmenu en een nieuwe banner zal spoedig volgen!

Als jullie op basis van bezoeken aan andere forums nog verzoekjes hebben, horen we het graag. De basis staat nu in elk geval weer - en kan weer heel wat jaren mee! 👏

Zodra alles naar wens is, zullen we nog een mailing versturen naar de meest actieve leden sinds de oprichting in 2002 - wellicht dat we een aantal van hun kunnen overhalen om terug te keren. Het aantal reacties en nieuwe gebruikers is de afgelopen week al flink gestegen, dat is al erg mooi om te zien!
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2507
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Marça schreef: 11-04-2024 11:28Als jullie op basis van bezoeken aan andere forums nog verzoekjes hebben, horen we het graag.
Op ajax.supporters.nl hebben ze een soort van upvote/downvote systeem ala een Reddit. Verschil zit in het feit dat een post niet in de krochten van een topic verdwijnt, dat is namelijk een groot probleem op Reddit. Hoe staan jullie hier tegenover?
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2051
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Jazz schreef: 11-04-2024 16:15 Op ajax.supporters.nl hebben ze een soort van upvote/downvote systeem ala een Reddit. Verschil zit in het feit dat een post niet in de krochten van een topic verdwijnt, dat is namelijk een groot probleem op Reddit. Hoe staan jullie hier tegenover?
Hoe werkt dit precies dan? Dit forum is chronologisch opgebouwd - of kun je dan bovenaan het bericht pinnen dat de meeste votes heeft gekregen?

Het idee om een reactie/post een duimpje te kunnen geven, lijkt me trouwens wel toegevoegde waarde. Te vaak denk ik 'mee eens' maar reageer er dan niet op omdat je niet het forum wil vervuilen met +1 oid. Het omgekeerde (-1) lijkt me overigens niet wenselijk, dat heb ik op andere sites weleens gezien maar wordt vaak erg negatief op gereageerd en leidt van de inhoudelijke discussie.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2507
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Marça schreef: 11-04-2024 16:20 Hoe werkt dit precies dan? Dit forum is chronologisch opgebouwd - of kun je dan bovenaan het bericht pinnen dat de meeste votes heeft gekregen?

Het idee om een reactie/post een duimpje te kunnen geven, lijkt me trouwens wel toegevoegde waarde. Te vaak denk ik 'mee eens' maar reageer er dan niet op omdat je niet het forum wil vervuilen met +1 oid. Het omgekeerde (-1) lijkt me overigens niet wenselijk, dat heb ik op andere sites weleens gezien maar wordt vaak erg negatief op gereageerd en leidt van de inhoudelijke discussie.
De chronologie blijft hetzelfde, echter kan je per post een duimpje omhoog of omlaag geven. Ben voorstander om niet onder nul te gaan, dan krijg je inderdaad niet inhoudelijke reacties en zie je vaak dat mensen op de man gaan spelen. Hetzelfde als op autoblog.nl. Je kan wel omhoog gaan (+2, +3 etc.), maar niet lager dan 1.

Misschien helemaal niet de optie geven om een -1 te geven, alleen +1.
Heerenveen fan in Leiden
Gebruikersavatar
Vincent
Fanmaster
Berichten: 643
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Vincent »

Marça schreef: 11-04-2024 16:20 Het idee om een reactie/post een duimpje te kunnen geven, lijkt me trouwens wel toegevoegde waarde. Te vaak denk ik 'mee eens' maar reageer er dan niet op omdat je niet het forum wil vervuilen met +1 oid.
Ja, dat herken ik wel. Ik dacht ook al aan zoiets als de reactions die je ook op X, LinkedIn en Whatsapp hebt. Daar moet vast wel een plugin voor zijn. En inderdaad, liefst alleen positieve opties.
Gebruikersavatar
Muurligger
Verified
Jeugdspeler
Berichten: 5
Lid geworden op: 14-04-2024 18:28

Bericht door Muurligger »

Grote klasse voor het nieuw leven in blazen van dit forum. Wat ontzettend fijn dat het forum nu ook de mobiel goed te gebruiken is!
Gebruikersavatar
Ferry Nijs
Jeugdspeler
Berichten: 27
Lid geworden op: 12-04-2024 15:19

Bericht door Ferry Nijs »

Inderdaad grote klasse.

Ik ben benieuwd wat de mailing gaat doen naar alle gebruikers. Het zou mooi zijn als het forum weer levendig wordt.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2051
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

De (eenmalige) mailing naar 342 oude leden is zonet verstuurd. Dit is een groep die in het verleden meer dan 50 berichten heeft geplaatst maar al enige tijd inactief (niet ingelogd) is geweest.
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1008
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Vanaf mijn kant ook nog de waardering voor het behouden van dit forum. En de complimenten voor de update die heeft plaats gevonden.

Mooi dat veel gegevens op deze manier toch bewaard blijven.

Nog altijd staat mijn aanbod om een financiële bijdrage te leveren om dit mogelijk te blijven maken.
Gebruikersavatar
hm.dr88_2023
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 05-02-2023 20:42

Bericht door hm.dr88_2023 »

Afgelopen week werd ik aangenaam verrast door een mailtje over het sc Heerenveen Forum. Super dat jullie hier weer meer cachet aan willen geven. Door (oud)leden te activeren kan het gebruik weer toenemen.
De afgelopen jaren heb ik niets meer op het forum gezet. Op één of andere manier lukte het mij niet meer met mijn oude account in te loggen. Het maken van een nieuw account leverde ook niets op. Tot afgelopen maandag dus.

Mijn ervaring met een soort virtueel “Forum-verbod” was niet leuk. Een alternatief was er in mijn ogen nauwelijks. De andere site waar gepost wordt, heeft een dusdanige structuur dat de aardigheid om dit te volgen er voor mij niet is.

Zelf ben ik allergisch voor sociale media. Dit forum is dan ook de enige plek waar ik een uitzondering voor maak. Ik ben zeker van plan om mijn bijdragen te leveren. Niet meer onder de naam hm.dr88, want daar kom ik niet meer bij. Maar hm.dr88_2023 moet ook herkenbaar zijn. Met een hernieuwde start beginnen we weer met de teller op nul wat betreft het aantal posts. Mijn verwachting is dat dit fors gaat veranderen.
Driemaal is scheepsrecht
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 23-04-2024 21:59

Bericht door Driemaal is scheepsrecht »

Hier het zelfde, ook ik kon niet meer inloggen met mijn oude account/e-mailadres en heb dus een nieuw account aangemaakt.

Maar erg blij met deze doorstart. Hopen op een actieve community. Dit forum in al die jaren toch altijd blijven volgen. Een verademing vergeleken met een Feanonline bijvoorbeeld;)
Plaats reactie