Ondertussen bij DKV...

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Ondertussen bij DKV...

Berichtdoor Jeroen » 22-02-2003 00:52

Maar willen we nou ook dat Cambuur gewoon weer promoveert?


Natuurlijk! Eindelijk weer een echte derby... heb het wel gehad met de z-side.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Berichtdoor Cross79 » 22-02-2003 11:18

Maar willen we nou ook dat Cambuur gewoon weer promoveert?


Nee liever dat ze failiet gaan
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Finuh » 22-02-2003 13:10

Nooit meer cambuur in de eredivisie!!
Misschien treffen we ze nog een keer in de beker!
Avatar gebruiker
Finuh
Selectiespeler
 
Berichten: 335
Geregistreerd op: 17-12-2002 18:51
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Arnoud » 22-02-2003 13:22

Je bent wel erg zwart/wit in de mogelijkheden, Roelof.
Waarom ontbreekt het antwoord: Cambuur interesseert me niet !
Want zo ligt het misschien ook wel bij veel Heerenveen-supporters.
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor Booijstra » 22-02-2003 20:21

Voor mij hoeft Cambuur nooit weer terug in de Eredivisie...zoals Finuh het al aangaf...misschien dat we ze ooit nog es in de beker treffen...Cambuur zal in geen 20 jaar de Eredivisie halen als ze door voetballen...opzich geniet ik er weer elke keer van als Cambuur weer lekker knullig thuis met 1-6 verliest....dat heeft opzich ook zijn charmes 8)
Avatar gebruiker
Booijstra
Wereldspeler
 
Berichten: 1124
Geregistreerd op: 06-02-2003 15:59
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Roelof » 23-02-2003 10:53

Jezus Arnoud, je doet je avater wel eer aan hoor. Prik daar even door heen man, ik zit toch alleen maar slap te ouwehoeren. Heeft helemaal niks met stoerdoenerij te maken, maar gewoon Cambuur wat op de fles nemen.

En tsja, die optie voor die poll erbij was inderdaad nog een mogelijkheid geweest. Maar om jou te irriteren laat ik hem er nog uit...
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Arnoud » 23-02-2003 15:07

Ik heb je topic nog eens goed nagelezen beste Roelof, maar nergens blijkt uit dat je zomaar wat liep te ouwehoeren. Volgens mijn onbescheiden mening verzin je dat achteraf om je een houding te geven. Is je goed recht hoor, maar wel tamelijk puberaal.
En voor mij hoef je de poll niet aan te passen, maar voor iemand die te pas en te onpas laat weten hoe goed een journalist hij weel niet meent te zijn blijf je nogal in gebreke.
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor Roelof » 23-02-2003 17:41

Je gaat me veel te ver. Als je mij pubertaal verwijdt, moet je zelf eens kijken hoe je als aangeschoten wild ongenuanceerd reageert. En je zult mij nooit horen zeggen dat ik mezelf een goede journalist vind (ben inderdaad nog maar tweedejaars, waar hebben we het over?). Dat vind ik echt onder de gordel. Dat je daar nou weer over begint, is erg kinderachtig. Een ander heb ik daar nog nooit over gehoord hier op het forum.
Ik ga deze discussie verder wel buiten het forum aan.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Arnoud » 23-02-2003 18:31

Toch even beter lezen Roelof want ik had het niet over pubertaal maar over
puberaal. En dat sloeg op je houding, niet op je taalgebruik.
De term "aangeschoten wild" bekt wel lekker, maar slaat nergens op want ik was door jouw eerste post en je zogenaamde poll bepaald niet "aangeschoten", laat staan wild.
Maar om iedereen nog even mee te laten genieten van deze discussie zet ik hieronder toch even jouw reactie die je mij per mail deed toekomen.
Kom op Arnoud, zit je me nou met zin zo te jennen? Dit gaat echt nergens over hoor. Wat een flauwekul om te zeggen dat ik te pas en te onpas laat weten dat ik een goede journalist ben. Dat heb je me nog nooit horen zeggen en dat zal ik ook nooit beweren!

Sorry, maar ik heb geen eens zin om hier opbouwend op te reageren; ik vind het een trieste reactie van je! Je kunt mijn stukje wellicht inderdaad op twee verschillende manieren interpreteren. Als geouehoer of stoerdoenerij. Dat jij dat laatste denkt of vindt, dat is prima. Maar om dat vervolgens op zo'n manier op het forum te plaatsen snap ik niet. Zo'n volwassen man die mij pubertaal verwijdt. Beetje overdreven. Je kent me nauwelijks, maar in zulke reacties lijkt het alsof je mijn vader bent en me al jaren kent. Dat hoef ik niet te pikken. Ik maak ook wel eens een cynische opmerking over jou, maar niet zo onder de gordel als dit. Tot twee keer aan toe.

En ja, inderdaad, ik voel me snel op mijn teentjes getrapt, maar dit keer is het legitiem.

Laten we binnenkort maar weer eens een drankje samendrinken - alhoewel we het toch waarschijnlijk niet helemaal met elkaar eens zullen worden.En dat zal wel de generatiekloof zijn.
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor Boegyman (NL) » 23-02-2003 18:37

Arnoud....dat is laag. Roelof heeft dit in vertrouwen naar jou gestuurd en dan vind ik het geen stijl om dat op het forum te zetten.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Berichtdoor Roelof » 23-02-2003 20:39

Klein kind zeg. Puberaal of pubertaal, alsof dat relevant is. Begin je steeds enger te vinden. Zoek je iets of zo?

En dat zal wel de generatiekloof zijn.


Lekker makkelijk. Al was je net zo oud (lees: jong) als mij geweest, dan was mijn reactie hetzelfde geweest.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Arnoud » 23-02-2003 21:08

Ben het niet met je eens Boegyman dat die mail van Roelof "in vertrouwen"aan mij gestuurd was. Het was een reactie op mijn post en die reactie had gewoon op het Forum geplaatst kunnen en moeten worden. Het verbaasde mij dat Roelof de weg van de e-mail gekozen had. Ik heb er absoluut geen behoefte aan om deze discussie buiten het Forum om voort te zetten en ben dat ook niet van plan.
En Roelof, voor het eerst in mijn leven lees ik dat iemand mij "eng"begint te vinden. Veel kwalifikaties, zowel ten goede als ten kwade, zijn mijn deel geweest, maar eng is echt een primeur.
Maar waar slaat in godsnaam de toevoeging :
Zoek je iets of zo?
op ? Daar ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar. Licht eens toe !
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor Roelof » 23-02-2003 21:33

Soms is het verstandiger om een discussie te voeren buiten het forum om Arnoud. Je begint zelf op de man te spelen; is niet nodig. Daar hou ik niet van. Daarom stuur ik je een priveberichtje, leek me wel zo verstandig. Tsja...

En verder snap je het best wel. Met 'zoek je iets of zo?' bedoel ik, dat je alleen maar zit te jennen. Je lokt het uit, je zoekt er naar. Dat doe je wel vaker. Waarom is mij onduidelijk.

En tsja, als er meer mensen zijn, die vinden dat mijn eerste post hier belachelijk of stoerdoenerij was, de volgende reacties van Arnoud normaal en terecht vinden en zich er aan storen aan datgene waar Arnoud zich blijkbaar bij mij ook aan stoort, dan hoor ik het graag. We zijn nou toch al zo ver in deze discussie gekomen. Ik word liever niet gezien als iemand, die zichzelf heel wat vind (als leerling journalistiek of wat dan ook).
Laatst bijgewerkt door Roelof op 23-02-2003 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor wikenoost » 23-02-2003 21:35

ahum ik dacht dat het hier over cambuur ging??

maar goed ik vindt dat cambuur best terug mag keren naar de ere-divisie.
en dan gelijk emmen en veendam ook maar.
dan krijgen we een paar boeiende derby's.
In de bus of auto naar leeuwarden,emmen en veendam is goed te doen.
Dat lijkt mij toch beter dan uren in de bus naar het "verre" zuiden.
vooral als er ook nog verloren wordt dan is het een heel eind terug.
of clubs als bovengenoemd het ook daadwerkelijk gaan halen blijft de vraag.
ik denk dat het voorlopig toch nog verre uitwedstrijden blijven en groningen
als enige derby
Avatar gebruiker
wikenoost
Selectiespeler
 
Berichten: 316
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:35
Woonplaats: Drachten/wolfhonden-online.nl

Berichtdoor superfean » 23-02-2003 22:01

Goed volgens mij is deze tpoic een beetje mislukt dankzij dom gezeur.
Nu over het topic natturlijk moet Cambuur terug in de eredivisie want cambuur uit zegt me meer dan pakweg rbc of excelsior.
Cambuur is langzaam aan op de weg terug ze ballen bij vlagen lekker en doen voor veel ploegen niet onder.
Tuurlijk is het wisselvallig maar de ploeg is jong onervaren en bij elkaar geschraapt en dat is aardig gelukt.
superfean
Selectiespeler
 
Berichten: 216
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:28

Berichtdoor hetto » 23-02-2003 22:20

Ik dacht ook dat dit topic over Cambuur ging en omdat ik altijd on-topic ben (...) zal ik ook maar eventjes reageren tussen al dit geharrewar door.
Met Cambuur heb ik -zoals de meesten hier- niks. Wel ben ik altijd nieuwsgierig naar de uitslag als ze weer eens een poging tot voetballen hebben ondernomen. Cambuur in de HC-Eredivisie lijkt mij geen optie. Daar zit het hedendaagse voetbal niet op te wachten en ik al evenmin. :huh:
http://www.hetto.nl
the future's so bright..I gotta wear shades...
Avatar gebruiker
hetto
Selectiespeler
 
Berichten: 225
Geregistreerd op: 03-12-2002 21:08
Woonplaats: knibbeltsjebrege on the beach

Berichtdoor Jaap F. » 23-02-2003 23:21

Arnoud schreef:En Roelof, voor het eerst in mijn leven lees ik dat iemand mij "eng"begint te vinden.
Volgens mij lieg je dat je barst Arnoud - ik heb je vanaf het begin doodeng gevonden 8)

Maar dit terzijde, ik begrijp je eerste reactie op Roelof wel al lees ik het toch meer in de sfeer dat hij gewoon een beetje ouwehoert over wat hij heeft meegemaakt. Misschien dat die poll het een wat te serieus tintje geeft. Verder vind ik dat journalisten enorm mogen opscheppen over hun vak en dat niet vaak genoeg kunnen herhalen :D
Mails die persoonlijk zijn gestuurd, horen hier niet thuis. Dat vind ik echt een wat minder geslaagde actie. Maar ik zet jullie woensdag wel even naast elkaar en dan ben ik Luinge, en schudden jullie de hand.

Cambuur mag van mij best in de Eredivisie, maar daar moeten ze dan wel steeds 17e worden :blbl:
Jaap F.
Erelid
 
Berichten: 883
Geregistreerd op: 02-12-2002 00:00
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor Roelof » 24-02-2003 11:58

Maar dit terzijde, ik begrijp je eerste reactie op Roelof wel al lees ik het toch meer in de sfeer dat hij gewoon een beetje ouwehoert over wat hij heeft meegemaakt.


Dat ben ik dus helemaal met je eens. Ik reageer ook alleen maar op het feit dat Arnoud mijn post ziet als stoerdoenerij. En als ik ergens een hekel aan heb, dan is dat het wel.

Verder vind ik dat journalisten enorm mogen opscheppen over hun vak en dat niet vaak genoeg kunnen herhalen


Snap dat je het een beetje cynisch bedoeld, maar ik wil toch even zeggen, dat ik dat niet vind. Daarom reageer ik ook pissig (inderdaad Arnoud, puberaal, op mijn teentjes getrapt etc.). Ik heb er een hekel aan als mensen zichzelf heel goed vinden of opscheppen. Maak het op school ook mee, dat mensen zichzelf nu al een enorm goede journalist vinden. Daar erger ik me aan, en als iemand dat dan over jezelf zegt, dan word ik kwaad.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor Megafoon » 24-02-2003 12:37

Cambuur, wat is dat ? Cricketteam of zo?
Beroepsvoetbalsupporter
Megafoon
Bankzitter
 
Berichten: 32
Geregistreerd op: 20-01-2003 21:10
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor *Lara Croft* » 24-02-2003 13:05

Volgens mij lieg je dat je barst Arnoud - ik heb je vanaf het begin doodeng gevonden 8)


Als er een :wink: stond kon ik deze post nog enigszins waarderen, maar voor een fanmaster die dit soort dingen post heb ik persoonlijk geen goed woord over, maar dat is mijn persoonlijke mening. Het heeft totaal niks meer met het topic te maken, en terwijl mensen als hetto op hun vingers getikt worden, afgesnauwd worden op het forum dat ze off topic zitten te postten, zijn de mensen die daar wat over zeggen zelf aan het harrewarren op elkaar. Echt beneden alle peil! :evil: :evil:

En nu even On-topic

Wanneer Cambuur weet te promoveren, dan is daar op zichzelf niks mis mee lijkt me. Tenslotte zijn we er dan van verzekerd dat we niet als laatste in het rechterrijtje terecht komen. :P
Van hard werken ga je niet dood maar waarom het risico nemen?
Avatar gebruiker
*Lara Croft*
Bankzitter
 
Berichten: 31
Geregistreerd op: 24-12-2002 20:12

Berichtdoor dekoning » 24-02-2003 13:59

Volgens mij bedoelde Jaap met 8) ongeveer hetzelfde als :wink: Lara.
Tja....
dekoning
Basisspeler
 
Berichten: 691
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48

Berichtdoor *Lara Croft* » 24-02-2003 14:27

Ooo, hij had de verkeerde smilie aangeklikt.... dom van me dat ik dat niet in de gaten had! :urgs:

Hoe je het ook probeert uit te leggen, ik vind het gewoon 3x nix wanneer mensen zich in dit soort conflicten mengen. Ik vind überhaupt dat deze vorm van"moddergooien" niet op een discussieforum thuis hoort. Als je elkaar persoonlijk terecht wilt wijzen dan hebben we toch de PB functie? Of behoor ik nu tot de categorie van "dom blondje" :roll:
Van hard werken ga je niet dood maar waarom het risico nemen?
Avatar gebruiker
*Lara Croft*
Bankzitter
 
Berichten: 31
Geregistreerd op: 24-12-2002 20:12

Berichtdoor Cross79 » 24-02-2003 16:55

Arnoud, als de taal je niet bevalt hier, ga je lekker naar http://www.ouwelullenforum.nl/hiersterfikeerder.html

Zeikerd!
Lang leve het censuur
Avatar gebruiker
Cross79
Wereldspeler
 
Berichten: 1463
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:38
Woonplaats: Heerenveen

Berichtdoor Arnoud » 24-02-2003 17:14

Lara, ik ken Jaap niet goed maar goed genoeg om te weten hoe hij het bedoelde. Ik was van plan te reageren met : kusje Jaap ? maar dacht dat dan wel iedereen over me heen zou rollen.
Overigens ben ik het pertinent met iedereen oneens dat het een "persoonlijke" discussie is/was tussen Roelof en mij.Ik reageerde zijn topic en daar is dacht ik dit Forum voor. Ik vond en vind het nonsens om, doorgaand op het topic, plotseling de weg van persoonlijke berichten te bewandelen. Jouw mening maakt je geen dom blondje, hij is verschillend van die van mij, that's all. Verder is denk ik alles door mij wel gezegd over de topic "Cambuur".
Cross, leuk dat je ook weer even langs kwam. Nu weer gauw in je hok :lol:
Avatar gebruiker
Arnoud
Superster
 
Berichten: 1660
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:04
Woonplaats: aan De Fluezen

Berichtdoor (pl)euro » 24-02-2003 17:37

Cross79 schreef:Arnoud, als de taal je niet bevalt hier, ga je lekker naar http://www.ouwelullenforum.nl/hiersterfikeerder.html

Zeikerd!


De webmaster van die site is blijkbaar intussen overleden :cry: :cry:
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Avatar gebruiker
(pl)euro
Basisspeler
 
Berichten: 784
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:46
Woonplaats: En la playa

Berichtdoor dekoning » 24-02-2003 18:52

Of behoor ik nu tot de categorie van "dom blondje"


Ik dacht dat Lara Croft zwart haar had? 8) :wink:

On-topic: van mij mag Cambuur best weer in de eredivisie spelen hoor, zo'n derby spreekt mij in ieder geval wel aan. Om het jaar lijkt me het leukst, Cambuur promoveert, veel feestvreugde in Leeuwarden, vervolgens krijgen ze een reeks genadeloze afstraffingen en keren weer terug naar een niveautje lager, om het jaar daarop weer terug te komen voor weer een flink aantal pakken slaag, enz, enz, enz.
Tja....
dekoning
Basisspeler
 
Berichten: 691
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:48

Berichtdoor Freezeman » 24-02-2003 19:13

Arnoud schreef:<knip> Ik was van plan te reageren met : kusje Jaap ? maar dacht dat dan wel iedereen over me heen zou rollen.<knip> :lol:

Niet iedereen hoor, alleen Jaap ---> :wink: <---

En nu weer ontopic.

Tuurlijk mag Cambuur promoveren.
Wat is er nou mooier dan een lekkere "derby" tussen sc Heerenveen en Cambuur.
Maar ik vrees met grote vreze dat dit niet in de directe toekomst staat te gebeuren.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Berichtdoor Cult » 24-02-2003 20:34

Als Cambuur 1e zou worden in de competitie of via de nacompetitie zou promoveren hebben ze alle recht op de eredivisie. Het zal vooral door de derby`s zeker een aanwinst worden. Ik heb liever Cambuur dan een of andere nietszeggende club uit het zuiden des lands.

Arnoud, ik kan het helemaal eens zijn met je reply`s. Dat sommige mensen het niet met je gepaste reply`s eens zijn op hun wel/niet zo bedoelde topic, dan moeten ze dat topic wat duidelijker schrijven!

Oftewel: Ik heb weinig met de club, maar toch heeft het wel wat. Tja..................
Cult
Nieuw talent
 
Berichten: 145
Geregistreerd op: 02-12-2002 17:47

Berichtdoor Roelof » 24-02-2003 21:42

Ik denk net zo vaag over de club, als dat ik het zeg, Cult. En dat Arnoud of wie dan ook valt over de vaagheid van mijn uitleg, vind ik niet vervelend. Daar val ik ook niet over.
Roelof
Wereldspeler
 
Berichten: 1436
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:16

Berichtdoor hetto » 26-02-2003 20:15

Sjonge jonge, wat worden er veel beleefdheden uitgewisseld in deze post, waar iedereen behalve on-topic toch ook wel enig off-topic gebral aan het spuien is.
Rottigheid kent geen tijd............
Oh ja..mijn on-topic bijdrage heb ik inmiddels al gepost. Dit eventjes voor degenen die denken dat ik niet on-topic ben. :upto:
http://www.hetto.nl
the future's so bright..I gotta wear shades...
Avatar gebruiker
hetto
Selectiespeler
 
Berichten: 225
Geregistreerd op: 03-12-2002 21:08
Woonplaats: knibbeltsjebrege on the beach

Volgende

Keer terug naar Sport overig

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten

cron