Verlengen seizoenskaart!

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

pes5
Beheerder
Berichten: 2986
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

knaldiebal schreef: 15-04-2024 22:34 Maar weer vol vertrouwen op naar het nieuwe seizoen. We missen gewoon echt EEN speler waarvoor je naar het stadion komt.

Want Sahraoui is dat niet?
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6249
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

badfrisianboy schreef: 07-04-2024 22:04 Update na de wedstrijd tegen FC Utrecht:

Toeschouwersgemiddelde:
2018 - 2019: 18.743
2019 - 2020: 18.486
2020 - 2021: N.V.T.
2021 - 2022: N.V.T.
2022 - 2023: 21.030

Tussenstand:
2023 - 2024: 21.291
(Totaal aantal toeschouwers 319.366)
Tegen PSV zijn er nog 26 kaarten te koop. Dan zit je met nog 1 wedstrijd te gaan op een gemiddeld aantal van 22.765. Dat is 4.000 gemiddeld meer dan 2018/2019. Er gaat nog veel niet goed bij onze club. Maar dit is toch heel knap na corona-jaren en twee jaar Kees van Wonderen.
Spijt heb je morgen maar!
Abenello
Jeugdspeler
Berichten: 40
Lid geworden op: 28-06-2023 08:44

Bericht door Abenello »

Ebiede schreef: 18-04-2024 10:59 Tegen PSV zijn er nog 26 kaarten te koop. Dan zit je met nog 1 wedstrijd te gaan op een gemiddeld aantal van 22.765. Dat is 4.000 gemiddeld meer dan 2018/2019. Er gaat nog veel niet goed bij onze club. Maar dit is toch heel knap na corona-jaren en twee jaar Kees van Wonderen.
Hoe kom je precies op 22.765? Als ik met 26.000 toeschouwers reken (waarschijnlijk is het aantal lager tegen PSV) kom ik op 21.585. Nog steeds een mooie score in een seizoen zonder derby's.
SCHPride
Jeugdspeler
Berichten: 15
Lid geworden op: 09-04-2024 20:10

Bericht door SCHPride »

Krijg een voorgevoel dat als Groningen playoffs moet spelen... Dan ze dan niet redden... Dus ik reken op nog 1 jaar zonder derby's. Dus deze periode positief afsluiten en paar (verstandige) aankopen kwa transfers.

Verwacht wel kleine groei in seizoenskaarten voor komend seizoen, Heerenveen moet groeien zonder afhankelijk te zijn van derby's. Daarbij Noord tribune gaat komende jaren nog flink wat veranderingen door Safe standing (Noord tribune krijgt klapbare stoeltjes... dus je kan nog gewoon staan op de tribune). Dus ja belangerijke tijden komen er nu wel aan.

Verwacht dat na PSV thuis de seizoenskaart verkoop begint... vooral als het positief resultaat is.
igo
Invaller
Berichten: 452
Lid geworden op: 01-03-2011 12:55
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door igo »

SCHPride schreef: 18-04-2024 11:39Verwacht wel kleine groei in seizoenskaarten voor komend seizoen, Heerenveen moet groeien zonder afhankelijk te zijn van derby's. Daarbij Noord tribune gaat komende jaren nog flink wat veranderingen door Safe standing (Noord tribune krijgt klapbare stoeltjes... dus je kan nog gewoon staan op de tribune). Dus ja belangerijke tijden komen er nu wel aan.
Alleen het sta-gedeelte of de gehele noord-tribune safe standing? En waar heb je deze informatie vandaan?
Gebruikersavatar
Ferry Nijs
Jeugdspeler
Berichten: 29
Lid geworden op: 12-04-2024 15:19

Bericht door Ferry Nijs »

We spelen met slecht voetbal in de middenmoot en er zitten tweewekelijks gemiddeld 21.500+ man op de tribune. Het is allemaal wensdenken en makkelijk om op te schrijven, maar als ze er nu voor kunnen zorgen dat we een seizoen of twee sportief eens boven onze stand kunnen presteren, dan zit het nagenoeg vol. Als je daar dan munt uit kunt slaan, is er van een begrotingstekort geen sprake meer en doe je structureel mee met de bovenste 6 plaatsen. Bij Twente is toch min of meer hetzelfde gebeurd. Zij hadden het financieel erg moeilijk en hebben zich weten op te richten door boven hun stand te presteren. Plek 10-11 is echt ondermaats. Alles staat met een goede scouting en ook die is gezien de aankopen dit seizoen wederom ondermaats. Met een betere rechtsbuiten en spits deed je dit seizoen mee voor plek 5-6.
SCHPride
Jeugdspeler
Berichten: 15
Lid geworden op: 09-04-2024 20:10

Bericht door SCHPride »

igo schreef: 18-04-2024 12:07 Alleen het sta-gedeelte of de gehele noord-tribune safe standing? En waar heb je deze informatie vandaan?
Het is allemaal nog niet zeker... Maar zoals gezegd wil KNVB het dames WK voetbal naar Nederland halen (2027)... en het Abe Lenstra stadion is dan 1 van de plekken waar het gaat komen. Om kosten te besparen voor de club en zich zelf future proof te maken... Zal er safe standing moeten komen voor het EK en andere Uefa toernooien. Onder andere werd dit genoemd op de Nieuw Noord avonden met Ferry de Haan. Ga er eerst alleen dat het om alleen sta-gedeelte... maar wie weet word dan wel meer.

Daarbij word eerst de noord tribune verstevigd in de zomer om de sta tribune meer gereed te maken voor komende jaren. Heb zelf geen probleem met safe standing, alleen kans is dan wel dat iedereen dan weer vaste zit plek krijgt op de seizoenskaart.
SCHPride
Jeugdspeler
Berichten: 15
Lid geworden op: 09-04-2024 20:10

Bericht door SCHPride »

Ferry Nijs schreef: 18-04-2024 12:23 We spelen met slecht voetbal in de middenmoot en er zitten tweewekelijks gemiddeld 21.500+ man op de tribune. Het is allemaal wensdenken en makkelijk om op te schrijven, maar als ze er nu voor kunnen zorgen dat we een seizoen of twee sportief eens boven onze stand kunnen presteren, dan zit het nagenoeg vol. Als je daar dan munt uit kunt slaan, is er van een begrotingstekort geen sprake meer en doe je structureel mee met de bovenste 6 plaatsen. Bij Twente is toch min of meer hetzelfde gebeurd. Zij hadden het financieel erg moeilijk en hebben zich weten op te richten door boven hun stand te presteren. Plek 10-11 is echt ondermaats. Alles staat met een goede scouting en ook die is gezien de aankopen dit seizoen wederom ondermaats. Met een betere rechtsbuiten en spits deed je dit seizoen mee voor plek 5-6.
Verschil met Twente wel is... Die hebben hondstrouw publiek en goed bedrijfsleven achter zich.... Wil niet zeggen dat Heerenveen geen trouw publiek heeft. Maar mensen zijn hier wel stuk kritischer en is meer van het kat uit de boom kijken. Dan bijvoorbeeld bij Twente waar iedereen schouder aan schouder en de mouwen gingen op stropen toen het slecht met ze ging.

Dus dat Twente zo snel terug kwam, is totaal geen wonder. Heb altijd gezegd dat Heerenveen absoluut een voorbeeld moet nemen ala Twente... Die duidelijk heel veel groepen supporters heeft uit veel verschillende omgevingen. Waar verschillende ambassadeurs de boel op sleep touw nemen in die regio's (Waar Heerenveen nu ook anderhalf jaar terug is mee begonnen).

Maar zoals gezegd het seizoen positief afsluiten met paar overwinningen en eventueel linkerrijtje... Zou mooi zijn met paar aankopen er bij. Het seizoen voor aankopen kan pas eventueel echt los gaan... Als Sahraoui, Joey Veerman (PSV) en Milan van Ewijk (Coventry City) verkocht worden voor hoog bedrag aan buitenlandse club in grote competitie... Dan kan Heerenveen deze zomer nog serieus schakelen als het mee zit natuurlijk.
Gebruikersavatar
Ferry Nijs
Jeugdspeler
Berichten: 29
Lid geworden op: 12-04-2024 15:19

Bericht door Ferry Nijs »

SCHPride schreef: 18-04-2024 12:41 Verschil met Twente wel is... Die hebben hondstrouw publiek en goed bedrijfsleven achter zich.... Wil niet zeggen dat Heerenveen geen trouw publiek heeft. Maar mensen zijn hier wel stuk kritischer en is meer van het kat uit de boom kijken. Dan bijvoorbeeld bij Twente waar iedereen schouder aan schouder en de mouwen gingen op stropen toen het slecht met ze ging.

Dus dat Twente zo snel terug kwam, is totaal geen wonder. Heb altijd gezegd dat Heerenveen absoluut een voorbeeld moet nemen ala Twente... Die duidelijk heel veel groepen supporters heeft uit veel verschillende omgevingen. Waar verschillende ambassadeurs de boel op sleep touw nemen in die regio's (Waar Heerenveen nu ook anderhalf jaar terug is mee begonnen).
Ik begrijp wat je zegt. Twente is qua potentie duidelijk de vierde club van Nederland, maar wij, als het meezit, de vijfde club van Nederland. Als het bij ons draait zit de tent ook weer vol. Het probleem bij ons is het al jaren ontbreken van een sportief vliegwiel. Wij hebben blijkbaar goede resultaten nodig. Onze vijfde colonne helpt niet mee. In plaats van schouders eronder is het vaak veel gezeur en gezeik in de media. De onrust uit het verleden is ook een erfenis die doorwerkt. Er zijn genoeg sponsoren die hierdoor zijn afgehaakt. Eeuwig zonde.
CJunior
Jeugdspeler
Berichten: 7
Lid geworden op: 08-04-2024 10:22

Bericht door CJunior »

SCHPride schreef: 18-04-2024 12:25 Het is allemaal nog niet zeker... Maar zoals gezegd wil KNVB het dames WK voetbal naar Nederland halen (2027)... en het Abe Lenstra stadion is dan 1 van de plekken waar het gaat komen. Om kosten te besparen voor de club en zich zelf future proof te maken... Zal er safe standing moeten komen voor het EK en andere Uefa toernooien. Onder andere werd dit genoemd op de Nieuw Noord avonden met Ferry de Haan. Ga er eerst alleen dat het om alleen sta-gedeelte... maar wie weet word dan wel meer.

Daarbij word eerst de noord tribune verstevigd in de zomer om de sta tribune meer gereed te maken voor komende jaren. Heb zelf geen probleem met safe standing, alleen kans is dan wel dat iedereen dan weer vaste zit plek krijgt op de seizoenskaart.
Als ik het goed opmaak uit jouw bericht is in het seizoen 24/25 nog geen uitbreiding van het sta-vak, maar is de kans behoorlijk aanwezig dat dit in het seizoen 25/26 wél gaat gebeuren?
SCHPride
Jeugdspeler
Berichten: 15
Lid geworden op: 09-04-2024 20:10

Bericht door SCHPride »

CJunior schreef: 18-04-2024 13:21 Als ik het goed opmaak uit jouw bericht is in het seizoen 24/25 nog geen uitbreiding van het sta-vak, maar is de kans behoorlijk aanwezig dat dit in het seizoen 25/26 wél gaat gebeuren?
Als Nederland het WK dames voetbal krijgt(2027), dan zit er dik in dat er dan veranderingen komen, ja. Want het is voor de club mooi verdienmodel en future proofing voor komende 10 jaar.

Maar het is allemaal nog flink afwachten hoor... De Noord Tribune verstevigen gaat sowieso gebeuren deze zomer.. Maar zou mooi zijn in potentie als Heerenveen Europees voetbal haalt bijv conference league dat ze dan er ook klaar voor zijn.... En niet tijdelijke stoeltjes hoeven te plaatsen en de capaciteit te verminderen in het stadion.
SCHPride
Jeugdspeler
Berichten: 15
Lid geworden op: 09-04-2024 20:10

Bericht door SCHPride »

Ferry Nijs schreef: 18-04-2024 13:03 Ik begrijp wat je zegt. Twente is qua potentie duidelijk de vierde club van Nederland, maar wij, als het meezit, de vijfde club van Nederland. Als het bij ons draait zit de tent ook weer vol. Het probleem bij ons is het al jaren ontbreken van een sportief vliegwiel. Wij hebben blijkbaar goede resultaten nodig. Onze vijfde colonne helpt niet mee. In plaats van schouders eronder is het vaak veel gezeur en gezeik in de media. De onrust uit het verleden is ook een erfenis die doorwerkt. Er zijn genoeg sponsoren die hierdoor zijn afgehaakt. Eeuwig zonde.
Klopt en iedere club heeft een andere situatie waarom het minder gaat... dus in dat opzicht is het ook niet eerlijk om met elkaar te vergelijken... Wat je wel kunt doen is de regio nog veel meer verbinden met je club... Het zou eigenlijk moeten dat over heel Friesland en buiten.. supporter groepen events moeten houden met een ambassadeur die uit die regio komt... Zodat de club leeft in de omgevingen om heen. Dat mensen meer sociale contacten onder elkaar hebben die over Heerenveen willen praten (Liefst positief).

Vond vorige week donderdag een heerlijk voorbeeld op de supporters avond in Irnsum... Met Ferry de Haan en bekerwinnaars Michel Breurer en Micheal Dinsdag (Fantastisch gozer Dinsdag) een heerlijk gesprek hadden over het verleden van Heerenveen en huidige toestanden. Het gaf gewoon zo veel voldoening en blijdschap als supporter om die connecties te voelen met andere mensen. Waardoor je die baggerslechte verlies tegen Utrecht thuis weer helemaal los laat

Wat ik in het heel kort wil zeggen... Heerenveen moet meer zijn dan alleen voetbal... Zo word verbinding groter met supporters en gaan supporters ook meer voor door het vuur (Als het minder gaat). Waar door bedrijven ook langer bij je willen blijven, want het publiek blijft komen.
Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 727
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

Bericht door jeewee »

SCHPride schreef: 18-04-2024 13:49 Als Nederland het WK dames voetbal krijgt(2027), dan zit er dik in dat er dan veranderingen komen, ja. Want het is voor de club mooi verdienmodel en future proofing voor komende 10 jaar.

Maar het is allemaal nog flink afwachten hoor... De Noord Tribune verstevigen gaat sowieso gebeuren deze zomer.. Maar zou mooi zijn in potentie als Heerenveen Europees voetbal haalt bijv conference league dat ze dan er ook klaar voor zijn.... En niet tijdelijke stoeltjes hoeven te plaatsen en de capaciteit te verminderen in het stadion.
Noord tribune verstevigen zijn ze de afgelopen weken al mee bezig geweest, staan dagelijks busjes van de uitvoerende partijen. Het klopt dat de club graag richting de safe standings wil, en daarbij ook kijkt naar uitbreiding sta-vak. Laatste zit de regelgeving nog wel wat in de weg wat ik begreep (zoveel procent van de capaciteit), maar daar kunnen de safe standings mee helpen als ik het goed begreep.
.-
pes5
Beheerder
Berichten: 2986
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Vraagje vanuit de club:

SEIZOENKAARTENCAMPAGNE. Mag ik even jullie aandacht?

Voor PSV thuis gaan we live met de seizoenkaart campagne.

Wij gaan iedere bezoeker(ster) tegen PSV thuis middels het uitdelen van een visitekaartje informeren over de seizoenkaartencampagne.

Wij zoeken een aantal vrijwilligers welke met ons de visitekaartjes gaan uitdelen na de ingangscontrole bij de ingangen T, E en G.

Tijdschema:
- Gezamenlijk eten om 16:45 uur (verzamelen bij ingang G)
- Start 17:15 tot aanvang wedstrijd
- Verder is een natje en droogje geregeld.

Wij denken hierdoor maximaal bereik te creeren.

Wie kan en wil ons helpen? Mocht je niet eerder dan een bepaalde tijd kunnen en/of willen? Geen probleem.
Heb je andere personen die kunnen en willen? Prima! Graag.

Edward Jousma (0646220026)

Opgeven via een pb aan mij mag ook.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1379
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Seizoenkaart 2024-2025 voor STA gaat naar €220,00

wat mij betreft heel erg verklaarbaar en redelijk, ze zijn een aantal jaren te bang geweest om de prijzen wat te verhogen, maar het is gewoon nodig.
feanryp23
Wereldspeler
Berichten: 1656
Lid geworden op: 06-09-2013 17:56
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door feanryp23 »

Leuk dat die 25%-actie weer terug is. Mocht iemand straks twee codes over hebben en een kwart van zijn seizoenkaartprijs terug willen, dan houd ik mij alvast aanbevolen. Na jaren zonder kaart vanwege de afstand begint de emotie het toch weer te winnen van het verstand. :shock:
Alphen aan den Rijn groet sc Heerenveen!
CJunior
Jeugdspeler
Berichten: 7
Lid geworden op: 08-04-2024 10:22

Bericht door CJunior »

feanryp23 schreef: 24-04-2024 13:43 Leuk dat die 25%-actie weer terug is. Mocht iemand straks twee codes over hebben en een kwart van zijn seizoenkaartprijs terug willen, dan houd ik mij alvast aanbevolen. Na jaren zonder kaart vanwege de afstand begint de emotie het toch weer te winnen van het verstand. :shock:
Stuur maar een PB ;-) Zojuist namelijk verlengd.
N01tra
Verified
Jeugdspeler
Berichten: 19
Lid geworden op: 12-03-2019 15:07

Bericht door N01tra »

Ook 2x verlengd en codes in de aanbieding (zodra ze binnen zijn).
Friezer
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 12-04-2024 00:16

Bericht door Friezer »

Ik ben ook van plan aankomend seizoen een seizoenskaart aan te schaffen. Werk normaal in het weekend maar mijn toekomstige werkgever is bereid mij zoveel mogelijk niet in te plannen op thuiswedstrijd dagen. Een kortingscode zou super zijn als iemand er een voor mij heeft zodra ze beschikbaar zijn😅
SCHPride
Jeugdspeler
Berichten: 15
Lid geworden op: 09-04-2024 20:10

Bericht door SCHPride »

Friezer schreef: 24-04-2024 15:19 Ik ben ook van plan aankomend seizoen een seizoenskaart aan te schaffen. Werk normaal in het weekend maar mijn toekomstige werkgever is bereid mij zoveel mogelijk niet in te plannen op thuiswedstrijd dagen. Een kortingscode zou super zijn als iemand er een voor mij heeft zodra ze beschikbaar zijn😅
Je kan wel een code van mij gebruiken, heb net verlengd... Stuur een pb'tje als je eentje wilt.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6249
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

3X verlengd.. zou leuk zijn als de club een meter op de site plaats hoeveel mensen er al hebben verlengd. Dat kan naar mijn idee ook een motor zijn om meer mensen te activeren de szk te verlengen.
Spijt heb je morgen maar!
hhage
Basisspeler
Berichten: 932
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

Op naar de 15000. Dat vind ik wel een mooi ambitieus aantal.
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1008
Lid geworden op: 05-07-2015 21:02

Bericht door badfrisianboy »

Update na de wedstrijd tegen PSV Eindhoven:

Toeschouwersgemiddelde:
2018 - 2019: 18.743
2019 - 2020: 18.486
2020 - 2021: N.V.T.
2021 - 2022: N.V.T.
2022 - 2023: 21.030

Tussenstand:
2023 - 2024: 21.492
(Totaal aantal toeschouwers 343.866)

Zaterdag 12 augustus 18:45 uur:
sc Heerenveen - RKC Waalwijk: 19.500
Zondag 27 augustus 16:45 uur:
sc Heerenveen - Sparta Rotterdam: 19.700
Zaterdag 23 september 21:00 uur:
sc Heerenveen - Excelsior Rotterdam: 19.630
Zaterdag 7 oktober 16:30 uur:
sc Heerenveen - NEC Nijmegen: 20.600
Zaterdag 28 oktober 18:45 uur:
sc Heerenveen - Heracles Almelo: 21.700
Zaterdag 25 november 18:45 uur:
sc Heerenveen - Fortuna Sittard: 21.000
Vrijdag 1 december 20:00 uur:
sc Heerenveen - Almere City FC: 20.555
Zaterdag 16 december 21:00 uur:
sc Heerenveen - FC Volendam: 21.800
Zondag 28 januari 12:15 uur:
sc Heerenveen - AZ Alkmaar: 20.202
Zondag 11 februari 14:30 uur:
sc Heerenveen - AFC Ajax: 24.150
Zaterdag 17 februari 21:00 uur:
sc Heerenveen - Go Ahead Eagles: 22.020
Zondag 3 maart 14:30 uur:
sc Heerenveen - PEC Zwolle: 22.849
Zondag 17 maart 14:30 uur:
sc Heerenveen - Feyenoord Rotterdam: 24.289
Woensdag 3 april 21:00 uur:
sc Heerenveen - FC Twente: 20.954
Zondag 7 april 20:00 uur:
sc Heerenveen - FC Utrecht: 20.417
Donderdag 25 april 18:45 uur:
sc Heerenveen - PSV Eindhoven: 24.500
jorro
Invaller
Berichten: 402
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

hhage schreef: 25-04-2024 15:10 Op naar de 15000. Dat vind ik wel een mooi ambitieus aantal.
Ik wacht nog mooi even, helemaal na vanavond. Uiteraard zal ik vast weer verlengen, maar het zou een goed signaal naar de club zijn als meer het even rustig aan doen qua verlengen. Laat de club eerst maar eens excuses aanbieden voor de grootste nederlaag uit onze clubhistorie en aanvullend daarop laten zien dat ze er alles aan willen doen om supporters weer eens plezier te laten beleven bij sc Heerenveen ipv. de oorverdovende stilte op de vele urgente dossiers.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6249
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

@jorro kom op man! Denk je dat ook maar iemand doe Heerenveen een warm hart toedraagt dit leuk vond? Vallen op opstaan gaat het beste als je elkaar steunt!
Spijt heb je morgen maar!
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 343
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Ebiede schreef: 26-04-2024 06:22 @jorro kom op man! Denk je dat ook maar iemand doe Heerenveen een warm hart toedraagt dit leuk vond? Vallen op opstaan gaat het beste als je elkaar steunt!
Helemaal eens maar er mag wel een reactie vanuit de club komen.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6249
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Ebiede schreef: 26-04-2024 06:22 @jorro kom op man! Denk je dat ook maar iemand die Heerenveen een warm hart toedraagt dit leuk vond? Vallen en weer opstaan gaat het beste als je elkaar steunt!
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 727
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

Bericht door jeewee »

Gisteren verlengd, ging niet geheel soepel met betalingssysteem. Tot twee keer toe geweigerd (wel betaald), uiteindelijk via de supportersservice een betaalverzoek gekregen.

Hopelijk kunnen we na gisteren toch nog wat wervingscodes aan de man krijgen :bfriend:
.-
wilbot
Invaller
Berichten: 270
Lid geworden op: 14-01-2016 19:13

Bericht door wilbot »

ik had hetzelfde voor wat betreft het verlengen, via de club site.
we hebben een kaartje gekregen gister avond met qr code en dat liep als een trein.
dus verlengt!!
hhage
Basisspeler
Berichten: 932
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

jorro schreef: 25-04-2024 22:16 Ik wacht nog mooi even, helemaal na vanavond. Uiteraard zal ik vast weer verlengen, maar het zou een goed signaal naar de club zijn als meer het even rustig aan doen qua verlengen. Laat de club eerst maar eens excuses aanbieden voor de grootste nederlaag uit onze clubhistorie en aanvullend daarop laten zien dat ze er alles aan willen doen om supporters weer eens plezier te laten beleven bij sc Heerenveen ipv. de oorverdovende stilte op de vele urgente dossiers.
Dan laat je de club extra werk verrichten, om seizoenkaarthouders( die toch wel verlengen) over te halen om te verlengen
Gewoon verlengen dan kan de club zich op andere werkzaamheden richten.
Plaats reactie